Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Beli TV Toshiba yang terpilih dan menangi tiket ke Piala Dunia FIFA Qatar 2022

Beli TV Toshiba yang terpilih dan menangi tiket ke Piala Dunia FIFA Qatar 2022 7

Toshiba TV Malaysia sedang mengadakan tawaran mega untuk menandakan Piala Dunia FIFA Qatar 2022 .

Toshiba TV akan menghantar lapan peminat mereka di seluruh Malaysia untuk menyaksikan Piala Dunia FIFA di Qatar. Promosi ini berlangsung dari 1 September hingga 31 Oktober 2022, rakyat Malaysia yang membeli model TV daripada peruncit sah dalam talian dan luar talian akan mendapat diskaun eksklusif, baucar dan hadiah istimewa, serta berpeluang memenangi tiket Piala Dunia FIFA* melalui jualan GOAL GOAL TV.

Beli TV Toshiba yang terpilih dan menangi tiket ke Piala Dunia FIFA Qatar 2022 8

Peminat juga boleh menikmati penjimatan sehingga RM2,500 dengan membeli Toshiba TV M550L (55″) atau C350L (75″) melalui Tawaran MEGA Piala Dunia FIFA Qatar 2022.

Bukan itu sahaja, rakyat Malaysia juga boleh menyertai peraduan cabutan bertuah untuk memenangi hadiah, termasuk hadiah utama, lapan tiket* ke Piala Dunia FIFA Qatar 2022™, baucar RM500 untuk hadiah kedua, dan baucar RM200 untuk hadiah ketiga dengan pembelian TV bernilai RM1,999 dan ke atas melalui kedai runcit dalam talian dan luar talian yang rasmi dengan terma dan syarat yang ditetapkan.

Beli TV Toshiba yang terpilih dan menangi tiket ke Piala Dunia FIFA Qatar 2022 9

Peminat yang membeli model TV terpilih daripada peruncit luar talian yang sah boleh menebus hadiah istimewa mereka dan menyertai cabutan bertuah dengan mengisi borang dan menyerahkan bukti pembelian di SINI

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.