Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Toshiba TV raikan ulang tahun ke-70 dengan diskaun bernilai sehingga RM 1,900

Selepas minggu perayaan Raya yang meriah, Toshiba TV telah mengekalkan kehangatan sambutan Hari Raya dengan diskaun menarik, pemberian baucar eksklusif dan banyak lagi dengan kempen Sinar Raya Bersama Toshiba TV sehingga 31 Mei.

Rakyat Malaysia boleh menikmati tawaran diskaun sehingga RM1,900 dan menerima baucar TNG atau KFC bernilai antara RM30 hingga RM150 apabila membeli model terpilih (Toshiba TV Z770, M550, dan siri C350).

Cabutan Bertuah Ulang Tahun ke-70

Selain baucar percuma dan potongan diskaun yang besar, Toshiba TV juga mengadakan Cabutan Bertuah Ulang Tahun ke-70 mereka dan menawarkan baucar pemenang bernilai sehingga RM700.

Pelanggan boleh menyertai cabutan bertuah dengan mendaftarkan waranti Toshiba TV (model terpilih) mereka dan mengemukakan bukti pembelian di laman web rasmi.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai promosi kempen Sinar Raya Bersama dengan Toshiba TV, sila layari laman Facebook rasmi Toshiba TV Malaysia.

Juga ikuti akaun Instagram @toshibatvmalaysia, dan akaun rasmi YouTube dan TikTok Toshiba TV untuk mendapatkan maklumat produk terkini

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.