Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Sertai peraduan Fotografi Potrait OPPO RENOVATOR dan menangi hadiah bernilai sehingga RM 51,000

OPPO secara rasmi mengumumkan peraduan Fotografi Potrait OPPO RENOVATOR bulan lalu.

Diwujudkan oleh misi OPPO “Technology for Mankind, Kindness for the World”, kempen RENOVATORS adalah platform yang dibina untuk merekrut dan menonjolkan individu yang bersemangat yang mempunyai kemampuan untuk mencipta kandungan visual yang menginspirasi, baik dalam foto atau video.

Pencipta utama projek RENOVATORS tidak hanya akan diberi penghargaan yang setimpal, tetapi juga akan diberikan peluang untuk melakukanya bersama dengan OPPO.

Minggu 1 – 3 peraduan menyaksikan pelbagai penyertaan dari rakyat Malaysia yang kreatif dalam dua kategori – #MYEmotionInPortrait dan #MerdekaInPortrait. Penyertaan terbaik dalam kedua-dua kategori telah membawa pulang hadiah pemenang mingguan iaitu OPPO Enco Air yang baru.

Selain itu, pemenang mingguan ini juga berpeluang untuk memenangi hadiah utama:

HADIAH UTAMA

Hadiah Pertama (1 pemenang): OPPO Reno6

Hadiah ke-2 (3 pemenang): OPPO Reno6 Z

Hadiah ke-3 (5 pemenang): OPPO Enco X

Hadiah Saguhati (5 pemenang): OPPO Band

Walau bagaimanapun, peraduan tidak berhenti di situ. Setelah tamat kempen, 3 pemenang teratas dari Instagram rasmi OPPO dan rakan media yang mengambil bahagian akan mencalonkan Hadiah Utama yang merangkumi hadiah wang tunai dan gelaran OPPO RENOVATOR:

HADIAH ULTIMATE

Hadiah Pertama: wang tunai RM4,000 + dinobatkan sebagai OPPO RENOVATOR

Hadiah ke-2: wang tunai RM2,000

Hadiah ke-3: wang tunai RM1,000

Untuk mengambil bahagian:

1. Ambil gambar potret emosi anda

2. Kirim dan kongsi potret anda di Instagram anda

3. Sertakan hashtag:

a. #OPPORenovator

b. # OPPOReno6Z5G

c. #MYEmotionInPortrait (untuk kategori umum) ATAU #MerdekaInPortrait (untuk kategori Merdeka)

4. Huraikan kisah anda di sebalik emosi dalam potret & tag @oppomalaysia dalam kapsyen

5. Hantarkan pautan kemasukan Instagram anda bersama-sama dengan e-mel & maklumat anda di laman web peraduan #OPPORENOVATORS untuk menerima kod promo RM100

Setelah menghantar penyertaan, semua peserta berhak mendapatkan kod diskaun RM100 untuk membeli Reno6 Z atau Reno6. Kod diskaun ini boleh digunakan di OPPO online store dengan pemilihan Perkhidmatan Penghantaran OPPO2U.

OPPO juga telah bekerjasama dengan Festival Fotografi Kuala Lumpur (KLPF) untuk pertandingan fotografi potret RENOVATORS untuk mendorong komuniti fotografi bergerak tempatan untuk mencabar diri mereka dengan peraduan ini. Sebagai rakan kongsi, KLPF akan menjalankan peraduan di platformnya dengan set hadiah tersendiri *. Ini bermaksud lebih banyak peluang menang!

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.