Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Kunjungi Booth Genshin Impact X Black Shark di Comic Fiesta 2022 untuk menang hadiah menarik

Kunjungi Booth Genshin Impact X Black Shark di Comic Fiesta 2022 untuk menang hadiah menarik 1

Kunjungi Booth Genshin Impact X Black Shark di Comic Fiesta 2022 untuk menang hadiah menarik 2

Black Shark Malaysia telah mengumumkan kerjasama dengan Genshin Impact di Comic Fiesta 2022 yang dijadualkan berlangsung dari 17 hingga 18 Disember di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur.

Pengunjung booth Genshin Impact di Comic Fiesta 2022 berpeluang mencub sendiri telefon pintar gaming terbaharu Black Shark 5 Pro, serta peluang untuk pulang dengan pelbagai hadiah menarik, termasuk telefon pintar permainan Black Shark 5, Joybuds Pro dan Fun Cooler 3 Pro.

Black Shark telah lama menjadi pilihan utama bagi peminat permainan mudah alih dan sentiasa berusaha untuk membawa pengalaman permainan terbaik kepada peminatnya.

Black Shark Malaysia berbangga untuk berganding bahu dengan Genshin Impact untuk memberi ganjaran kepada peminat dengan hadiah menarik di Comic Fiesta 2022.

Kunjungi Booth Genshin Impact X Black Shark di Comic Fiesta 2022 untuk menang hadiah menarik 3

Pengunjung boleh menguji nasib mereka di Genshin Impact (No. Booth: A001) semasa Comic Fiesta 2022 untuk memenangi produk Black Shark. Hadiah termasuk telefon pintar Black Shark 5, fon telinga tanpa wayar sejati Black Shark Joybuds Pro dan sistem penyejukan peranti mudah alih Black Shark FunCooler 3 Pro.

Butiran Comic Fiesta 2022:
Tarikh: 17 & 18 Dis 2022
Masa: 10 pagi
Tempat: Pusat Konvensyen Kuala Lumpur

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.