Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Tebus kredit ePemula RM 150 di ShopeePay dan nikmati ganjaran tambahan bernilai RM 500


Shopee telah mengumumkan bahawa penebusan ePemula yang berjaya melalui ShopeePay akan turut menerima kredit e-dompet RM150 apabila mereka membuat tuntutan melalui ShopeePay, tetapi juga akan diverikan tambahan baucar bernilai RM500, menjadikan jumlah manfaat sehingga RM650.

Program ePemula kini telah dibuka untuk pendaftaran kepada warganegara Malaysia berumur 18 hingga 20 tahun pada 2022, atau pelajar sepenuh masa yang mengikuti kursus setaraf diploma atau Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 4 (SKM4) dan ke atas di institusi pengajian tinggi awam dan swasta tempatan yang berdaftar .

Baucar tambahan daripada Shopee bernilai RM500 ini terdiri daripada baucar ShopeePay bernilai RM90, baucar ShopeeFood bernilai RM310, baucar Shopee Mall bernilai  RM50 serta Baucar YES RM50 untuk pembelian SIM dan Data.

Pakej ini disusun khas untuk menawarkan penjimatan lebih besar kepada belia untuk barangan seperti alat pembelajaran untuk pengajian mereka, atau bekalan rumah dan keperluan penting.

Kredit RM150 boleh digunakan untuk transaksi luar talian dalam kedai merentasi pelbagai rakan kongsi peruncit di seluruh negara manakala baucar tambahan RM500 boleh digunakan untuk kedua-dua transaksi luar talian dalam kedai dan dalam talian pada aplikasi.

Dengan pelbagai jenama popular yang menerima ShopeePay sebagai pilihan pembayaran, belia boleh menjangkakan banyak penjimatan apabila membeli-belah semasa Ramadan dan perayaan Hari Raya Aidilfitri yang akan datang.

Jenama termasuk rangkaian nama fesyen seperti JD Sports, Focus Point, Giordano, Elle, Common Sense dan juga kedai F&B seperti Taco Bell, KFC, Kyochon, myBurgerLab, CU Malaysia dan banyak lagi.

Sebagai tambahan kepada ganjaran, penuntut ePemula ShopeePay juga boleh menyertai Cabaran #ShopeeEPEMULAsquad dan berpeluang memenangi beberapa hadiah menarik bernilai sehingga RM25,000.

Apa yang mereka perlu lakukan ialah mengikuti @ShopeePay_MY di Instagram & @ShopeeMY di TikTok, merakam gambar kumpulan di IG atau menyiarkan gerakan licik mereka di TikTok bersama skuad mereka untuk bertanding merebut hadiah hebat.

Untuk menuntut RM150 di bawah ePemula di ShopeePay dan baucar tambahan bernilai RM500 , layari https://shopee.com.my/m/epemula. Tertakluk kepada terma dan syarat.

Selain melalui Shopee, kredit ePemula RM 150 ini juga boleh ditebus di Touch ‘n go eWallet, BigPay dan GrabPay

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.