Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Fiesta Bola Sepak Shopee dilancarkan sempena Piala Dunia FIFA 2022

Shopee Malaysia telah mengumumkan kempen Fiesta Bola Sepak Shopee, dengan kerjasama jenama terkemuka seperti Hisense, Coca-Cola, dan vivo, membolehkan pengguna menemui kandungan terkini berkaitan bola sepak, hiburan dalam aplikasi dan menikmati pengalaman yang bermanfaat.

Menurut Shopee, pengguna beralih kepada saluran yang lebih diperibadikan yang sesuai dengan gaya hidup digital mereka yang semakin meningkat, daripada cara mereka membeli-belah dalam talian, membaca kandungan dan berinteraksi dengan komuniti sesama mereka.

Dengan Fiesta Bola Sepak Shopee, pengguna boleh menikmati ganjaran bola sepak dan kandungan yang baik dengan mudah untuk keperluan mereka.

Berikut adalah 4 perkara yang rakyat Malaysia boleh nikmati semasa Fiesta Bola Sepak:

Ramalan Perlawanan

Pengguna boleh bertanya soalan dan menerima maklum balas segera daripada hos kegemaran mereka mengenai topik yang terdiri daripada ramalan perlawanan bola sepak kepada pemain bola sepak kegemaran mereka melalui Shopee Live.

Terdapat juga barangan bola sepak dan tawaran eksklusif untuk dimenangi semasa setiap sesi.

Pembeli Tertinggi

Anda berpeluang memenangi produk setiap minggu seperti vivo V25 5G , penghawa dingin mudah alih Hisense, peti sejuk mini Coca-Cola dengan pembesar suara Bluetooth dan barangan bola sepak bernilai RM10,000.

Teka & Menang

Menangi hingga 1,000,000 Shopee Coins setiap minggu dengan meneka pemain bola sepak yang betul dan menyelesaikan semua tugasan dalam tempoh yang ditetapkan.

Pengguna juga mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk menang dengan menyelesaikan lebih banyak tugasan untuk mendapatkan lebih banyak mata.

Fiesta Bola Sepak

Bertajuk ‘Shopee got you covered this football season’, video tersebut memberikan nilai keseronokan dan perpaduan dalam kalangan keluarga dan rakan-rakan untuk mendapatkan semua keperluan bola sepak, sejajar dengan komitmen Shopee untuk membawa rakyat Malaysia yang bersemangat bersama.

Untuk maklumat lanjut mengenai Fiesta Bola Sepak Shopee, layari https://shopee.com.my/football-fiesta-2022

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.