Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Qualcomm dan ESL Gaming berkerjasama untuk lancarkan pertandingan Snapdragon Pro Series – hadiah bernilai $2 juta


Qualcomm Technologies, Inc.
telah mengumumkan kerjasama dengan ESL Gaming untuk menganjurkan kejohanan  esport mudah alih.

Perjanjian berbilang tahun itu menyerlahkan visi dan komitmen bersama untuk menyediakan pengalaman esport mudah alih yang boleh diakses dan berkualiti tinggi untuk pesaing baharu dan profesional.

Siri Snapdragon Pro akan menjadi ekosistem esport mudah alih global yang komprehensif, dengan kejohanan di Amerika Utara, Eropah, Timur Tengah, China, Afrika Utara dan Asia-Pasifik, termasuk Malaysia dan Indonesia.

Siri Snapdragon Pro akan menyaksikan pertandingan esport mudah alih berbilang genre global yang terulung, yang memuncak dalam acara akhir Masters secara langsung yang epik.

Konsep acara yang memanfaatkan peranti berkuasa Snapdragon peringkat premium yang padat dengan teknologi Snapdragon Elite Gaming™ untuk menyatukan pemain dan mencipta pengalaman luar biasa.

Teknologi Snapdragon Elite Gaming juga memberikan ciri dan peningkatan yang premium, mengutamakan mudah alih termasuk pengoptimuman permainan lanjutan, grafik ultra-realistik dan rangkaian komunikasi pantas serta kelajuan prestasi untuk membantu pesaing memanfaatkan kuasa permainan peringkat desktop untuk mengubah telefon menjadi mesin permainan premium.

Dengan jejak global program dan termasuk tiga peringkat persaingan (Open, Challenge dan Master), Siri Snapdragon Pro mentakrifkan semula landskap esport mudah alih, memberikan pemain di pelbagai negara, di semua peringkat, peluang untuk menjadi juara dan bersaing untuk merebut wang tunai yang dianggarkan sebanyak $2 juta (RM 8.4 juta)

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.