Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Pelitup Muka LG PuriCare Wearable Air Purifier kini dibuka untuk pra-tempahan di Malaysia pada harga dari RM 749

LG Electronics (LG) secara rasminya telah mengumumkan penawaran generasi kedua pelitup muka  LG PuriCare Wearable AirPurifier yang akan dibuka untuk pra-tempahan mulai 20 hingga 31 Ogos ini pada harga serendah dari RM749 sahaja (RRP RM849).

Pelitup muka LG PuriCare™ Wearable Air Purifier ini akan mula di jual di Malaysia pada bulan September melalui pengedar rasmi LG  atau stor rasmi LG di Lazada dan Shopee.

Pelitup muka kini menjadi satu keperluan yang penting bagi menjamin kesihatan anda dan orang sekeliling anda daripada ancaman wabak Covid-19.

Dengan LG PuriCare™ Wearable Air Purifier, anda dapat menghirup udara yang bersih dan selamat.

Pembersihan Udara Berkebolehan Tinggi

LG PuriCare ™ Wearable Air Purifier yang ditingkatkan dilengkapi dengan sistem kawalan aliran udara kipas automatik sepenuhnya yang meningkatkan keselesaan bernafas.

Ia juga menggabungkan dua penapis HEPA H13, sama seperti yang terdapat dalam pembersih udara premium untuk kediaman, untuk memastikan udara yang dihirup pengguna adalah sebersih mungkin.

LG PuriCare Wearable Air Purifier juga terbukti dapat menghilangkan zarah berbahaya seperti habuk, virus, bakteria dan alergen hingga 99.95% dengan penapis HEPA H13 .

Menghirup Udara Bersih dengan lebih selesa

LG PuriCare Wearable Air Purifier dilengkapi dengan sensor pernafasan yang mengesan corak pernafasan pengguna.

Dual Fans dengan motor ultra-kecil dan ringan yang secara automatik menyesuaikan diri dengan kitaran pernafasan untuk membolehkan pengguna menghirup udara yang bersih dan ditapia pada semua persekitaran, dengan kipas aliran automatik pada kadar 10 ~ 55 LPM (Liter per minit).

Sistem canggih ini juga mencegah kekaburan dan masalah umum bagi mereka yang memakai cermin mata dan topeng serentak.


Bergerak dan Bercakap dengan Mudah Dengan reka bentuk baru yang segar

LG PuriCare ™ Wearable Air Purifier generasi baharu ini hadir dengan reka bentuk tampil dengan reka bentuk bergaya dan hadir dalam warna : Creamy White.

Reka bentuknya yang ergonomik meminimumkan kebocoran udara di sekitar hidung dan dagu, menutup dengan lembut tetapi kukuh pada wajah pemakai.

LG PuriCare Wearable Air Purifier hanya seberat 94 gram, iaitu 25% lebih ringan daripada model sebelumnya, model terbaru ini amat selesa dipakai untuk jangka masa yang lebih lama dan sangat sesuai untuk penggunaan seharian. Ia juga dilengkapi dengan ciri VoiceON ™ yang mana pelitup muka ini mempunyai mikrofon dan pembesar suara yang secara automatik mengesan ketika anda bercakap dan meningkatkan kelantangan suara anda.

Selain itu, LG PuriCare Wearable Air Purifiier juga dilengkapi dengan tali telinga elastik boleh laras serta pemanjang untuk pemakaian yang lebih selesa.

Dalam pada itu, LG PuriCare ™ Wearable Air Purifier juga mempunyai berkapasiti bateri 1,000 mAh yang lebih besar yang menawarkan operasi sehingga 8 jam dalam satu pengecasan.

Pada suku keempat tahun ini, LG akan turut melancarkan aplikasi khas yang akan menyambung ke produk melalui Bluetooth, yang membolehkan pengguna mengesan corak pernafasan mereka dan menguruskan peranti secara intuitif melalui telefon pintar.

Harga dan Promosi Pra-tempahan

LG PuriCare ™ Wearable Air Purifier kini dibuka untuk pra-tempahan didalam dua pakej iaitu Starter Package dan Couple Package.

Starter Package

  • LG PuriCare ™ Wearable Air Purifier –  RM749
  • Inner Cover – RM 53 Percuma

Couple Package

  • 2x LG PuriCare ™ Wearable Air Purifier – RM 1,498
  • 2x Inner Cover – RM 106 Percuma
  • 2x HEPA H13 Filter – RM 106 Percuma
Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.