Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HONOR perkenal Four-Layer AI Architecture dengan kerjasama Google Cloud

Jenama teknologi global HONOR telah membuat penampilan sulungnya di VivaTech, salah satu acara teknologi dan inovasi terbesar di Eropah.

Semasa ucaptamanya, HONOR mempamerkan pendekatan inovatifnya kepada AI pada peranti dan memperkenalkan Strategi AI Empat lapis . HONOR juga mengumumkan pengalaman Gen-AI yang akan datang dengan Google Cloud, yang ditetapkan untuk dipaparkan pada telefon pintar yang akan membuka kemungkinan menarik untuk meningkatkan pengalaman pengguna.

Semasa ucaptama, HONOR melancarkan ‘Four-Layer AI Architecture’ dan menunjukkan fokus strategiknya untuk menyepadukan AI ke dalam MagicOS. Four-Layer AI Architecture ini terdiri daripada lapisan yang berbeza. Pada lapisan asas, Cross-device dan Cross-OS AI membentuk asas ekosistem terbuka, yang membolehkan perkongsian kuasa dan perkhidmatan pengkomputeran antara peranti dan sistem operasi.

Berdasarkan asas ini, lapisan Platform-level AI membolehkan sistem pengendalian yang diperibadikan, membenarkan interaksi manusia-komputer berasaskan niat dan peruntukan sumber yang diperibadikan.

Pada lapisan ketiga, App-level AI bersedia untuk memperkenalkan gelombang aplikasi AI generatif yang inovatif yang akan merevolusikan pengalaman pengguna.

Akhir sekali, di bahagian atas, lapisan antaramuka kepada perkhidmatan Cloud-AI menyediakan pengguna dengan akses mudah kepada perkhidmatan awan besar-besaran sambil mengutamakan perlindungan privasi, mewujudkan pengalaman AI yang benar-benar holistik dan ke hadapan.

Sebagai sebahagian daripada MagicOS 8.0, Magic Portal ialah intent-bases UI pertama industri, yang memahami keperluan pengguna dan menyelaraskan tugas yang kompleks ke dalam proses mudah . Pada masa ini, Magic Portal menyokong 100 aplikasi teratas merentasi tujuh senario, termasuk perjalanan, produktiviti, pemesejan, carian, hiburan, beli-belah dan media sosial, dengan rancangan untuk mengembangkan senario penggunaan untuk memberikan pengalaman AI yang lebih lancar dan pintar pada masa hadapan.

Sebagai sebahagian daripada Four-Layer AI Architecture HONOR, HONOR bersedia untuk menyepadukan pengalaman Gen-AI yang canggih, dikuasakan oleh Google Cloud, ke dalam telefon pintarnya yang akan datang, menjanjikan untuk menyampaikan tahap kecerdasan dan inovasi baharu kepada pengguna dengan perlindungan privasi yang dipertingkatkan.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.