Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Infinix NOTE 40 Series akan tampil dengan teknologi audio JBL

Infinix secara rasminya telah mengumumkan kerjasama terbaru syarikat ini dengan jenama audio dan teknologi bertaraf dunia HARMAN, JBL.

Infinix telah bekerjasama rapat dengan pakar audio terkenal dari HARMAN  untuk merevolusikan pengalaman bunyi pada NOTE 40 Series dengan Sound by JBL.

Kerjasama ini telah membawa kepada penyepaduan dwi pembesar suara yang direka bentuk semula untuk menyampaikan kualiti audio yang tiada tandingan. Dengan memanfaatkan kepakaran JBL dalam reka bentuk akustik, algoritma pemprosesan audio termaju dan teknologi unit pemacu termaju, Note 40 Series dengan Sound by JBL menjanjikan pengalaman pendengaran yang luar biasa.

Disepadukan dengan JBL Audio Brilliance
Dwi pembesar suara dalam siri Infinix NOTE 40 telah ditala secara profesional oleh JBL, memastikan bunyi simetri 360° yang mengasyikkan dan konsisten.

Reka bentuk baharu ini menandakan peningkatan ketara berbanding generasi sebelumnya, memberikan pengguna pengalaman audio yang lebih menawan.

Tambahan pula, penggabungan diafragma silikon berdaya tahan tinggi dan saiz rongga yang dioptimumkan telah menghasilkan peningkatan 58% yang luar biasa dalam prestasi bes, memberikan kesan bes yang lebih mendalam dan kaya.

Dengan unit bunyi lima magnet, siri Infinix NOTE 40 menetapkan piawaian baharu untuk audio , menawarkan Xfans pengalaman unggul untuk muzik, video dan gaming.

Infinix NOTE 40 Series dengan teknologi Sound by JBL akan dilancarkan untuk pasaran global di Malaysia pada 18 Mac 2024.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.