Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Sertai Infinix di Kejohanan Malaysia All Star 2023 yang berlangsung hujung minggu ini

Infinix Malaysia, jenama telefon pintar mudah alih  yang telah memacu komuniti permainan esports,  teruja untuk mengumumkan penajaan Kejohanan Esports All Star Malaysia 2023.

Kejohanan anjuran Mega Raya Sdn. Bhd ini dijadualkan berlangsung pada 25 dan 26 November 2023 di Melawati Mall Kuala Lumpur.

Kejohanan Esports All Star Malaysia ialah perayaan budaya permainan, memberikan pemain dan peminat peluang untuk menerokai pelbagai gerai vendor, mengambil bahagian dalam sesi permainan percuma dan menyelami  dunia permainan yang menawan.

Dengan pelbagai aktiviti dan kejutan, ia memenuhi keperluan pemain dan penonton, bertujuan untuk memperkasa dan memberi inspirasi kepada komuniti esport Malaysia.

Kejohanan itu mengumpulkan pasukan permainan elit dengan menawarkan platform dinamik untuk pasukan ini mempamerkan kemahiran luar biasa dan kerja berpasukan strategik mereka, melonjakkan perjalanan esukan mereka ke peringkat seterusnya.

Infinix akan mempamerkan penawaran produk terbaharunya di gerai yang menarik, memberikan XFans peluang untuk mengambil bahagian dalam aktiviti yang menarik dan peluang untuk memenangi barangan eksklusif.

Dengan itu, kerjasama ini menekankan dedikasi Infinix Malaysia untuk menyokong dan melibatkan diri secara aktif dengan komuniti permainan serta XFans yang dihargai.

Kejohanan ini menampilkan tiga permainan blokbuster termasuk Mobile Legends Bang Bang, EAFC 24, dan Tekken 7, memenuhi keperluan penonton yang pelbagai peminat permainan. Setiap permainan akan mengambil bahagian tengah, menyediakan pemain dengan platform khusus untuk mempamerkan kemahiran mereka dan bersaing di peringkat tertinggi.

Berikut ialah kumpulan hadiah untuk setiap permainan:

● Mobile Legends Bang Bang :  RM14,500
● Tekken 7 :  RM5,500
● EAFC 24 :  RM5,500

Infinix Malaysia menjemput komuniti permainan dan semua XFans di Malaysia untuk merasai kemahiran permainan hebat yang dipamerkan oleh pasukan pro rantau ini pada Kejohanan Esports All Star Malaysia 2023, yang akan diadakan di Melawati Mall, Kuala Lumpur.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.