Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Menangi Infinix GT 10 Pro melalui program kesetiaan TNG GOrewards

Infinix Malaysia, jenama telefon pintar terkemuka dalam industri,  teruja untuk mengumumkan perkongsian eksklusif dengan TNG Digital Sdn. Bhd. (“TNG Digital”) untuk program kesetiaan mereka yang baru dilancarkan, GOrewards dalam Touch ‘n Go eWallet.

Infinix Malaysia ialah jenama telefon pintar pertama yang bergabung dengan TNG Digital untuk program ini. Pengguna Touch ‘n Go eWallet oleh TNG Digital boleh memenangi GT 10 PRO serba baharu dan menikmati diskaun untuk model telefon pintar Infinix terpilih. Program perkongsian ini berlangsung dari 1 November hingga 30 November 2023.

Program GOrewards oleh TNG Digital ialah inisiatif kesetiaan Malaysia yang menawarkan pengguna Touch ‘n Go eWallet dengan lebih nilai semasa mereka berbelanja dan mengumpul mata untuk pembelian mereka, dan kefleksibelan untuk menebus ganjaran seperti e-baucar, diskaun, pulangan tunai dan banyak lagi. . Dengan sistem pembayaran tanpa sentuh yang canggih dan inovatif yang memudahkan pembayaran dan menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan, termasuk insurans, platform komprehensif ini meningkatkan kemudahan dan menyumbang kepada masyarakat yang lebih cekap dan berhubung.

Sebagai sebahagian daripada kerjasama yang menarik ini, pengguna Touch ‘n Go eWallet oleh TNG Digital boleh menukar 500 mata GOrewards untuk baucar diskaun eksklusif 2% bagi pembelian model telefon pintar Infinix terpilih selain promosi sedia ada yang tersedia di Kedai Rasmi Infinix di Lazada. Bagi kadar penukaran mata, setiap RM1 yang dibelanjakan untuk Touch ‘n Go eWallet adalah bersamaan dengan 1 mata.

Berikut ialah model telefon pintar Infinix yang layak mendapat baucar diskaun:
● HOT 11 3+32GB
● NOTA 12 G96 8+128GB
● ZERO X Pro 8+128GB
● SMART 6 2+32GB
● SMART 6 3+64GB
● HOT 20 6+128GB
● HOT 20i 4+128GB
● NOTA 12 2023 8+128GB
● NOTA 12 2023 8+256GB

Tambahan pula, kerjasama itu diperluaskan kepada kempen pemberian yang luar biasa melalui katalog GOrewards di mana tiga pengguna bertuah akan berpeluang memenangi Infinix GT 10 PRO dengan menebus 100 mata setiap penyertaan cabutan bertuah. Pemenang akan dimaklumkan melalui e-mel menggunakan alamat e-mel berdaftar yang dikaitkan dengan Touch ‘n Go eWallet mereka oleh TNG Digital. Sila ambil perhatian bahawa terma dan syarat digunakan untuk kedua-dua baucar dan kempen hadiah.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.