Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Era Baharu Galaxy AI bakal tiba — Ini apa yang anda perlu tahu

Internet di hujung jari, kamera berkuasa di dalam poket anda dan kecerdasan buatan (AI) meningkatkan kehidupan seharian anda.

Samsung Galaxy membantu mendemokrasikan akses internet dan menjadikan kamera sebagai alat komunikasi yang kita tidak boleh hidup tanpanya. Walaupun semua mata tertumpu pada AI, beberapa faedah terbaiknya belum sampai kepada teknologi mudah alih namun Galaxy akan mengubahnya.

Tiada syarikat yang boleh memanfaatkan potensi AI seperti Galaxy. kenapa? Kerana Galaxy meletakkan kuasa keterbukaan di tapak tangan anda. Direka untuk memperkasakan semua orang, di mana-mana sahaja, Galaxy AI ialah kecerdasan universal pada telefon anda kerana anda tidak pernah melihatnya sebelum ini.

Di semua tempat yang paling penting — daripada komunikasi tanpa halangan, kepada produktiviti yang dipermudahkan, kepada kreativiti tanpa batasan — kami melancarkan kemungkinan baharu.

Galaxy AI ialah pengalaman AI mudah alih yang komprehensif, dikuasakan oleh  AI pada peranti yang dibangunkan di Samsung dan AI berasaskan storan awan yang didayakan oleh kerjasama terbuka kami dengan pemimpin industri yang berfikiran sama. Ia akan mengubah pengalaman mudah alih harian anda dengan ketenangan fikiran yang anda harapkan daripada keselamatan dan privasi Galaxy.

Untuk melihat sekilas tentang satu manfaat yang akan didayakan oleh Galaxy AI, jangan lihat lebih jauh daripada perkara yang pada asalnya dicipta untuk dilakukan oleh telefon kita iaitu berhubung antara satu sama lain. AI Live Translate Call tidak lama lagi akan memberikan penterjemah peribadi kepada pengguna dengan telefon Galaxy AI terkini apabila mereka memerlukannya.

Kerana ia disepadukan ke dalam ciri panggilan asal, keperluan untuk menggunakan aplikasi pihak ketiga tidak lagi wujud. Terjemahan audio dan teks akan muncul dalam secara langsung semasa anda bercakap, menjadikan panggilan seseorang yang bercakap bahasa lain semudah menghidupkan kapsyen tertutup apabila anda menstrim rancangan.

Oleh kerana ia adalah Galaxy AI pada peranti, anda boleh mempercayai bahawa tidak kira apa senario sekalipun, perbualan peribadi tidak akan meninggalkan peranti anda.

Galaxy AI akan hadir pada awal tahun depan, akan membawa kita lebih dekat dengan dunia di mana beberapa halangan yang paling biasa untuk hubungan sosial terlerai, dan komunikasi lebih mudah dan lebih produktif berbanding sebelum ini.

Itulah AI yang mengubah dunia dan kehidupan anda menjadi lebih baik.

Pengalaman terobosan yang memperkasakan sambungan sebenar dan membuka kemungkinan baharu terus dari telefon anda. Itu janji Galaxy.

Ini hanyalah gambaran tentang apa yang akan datang. Kehidupan lebih terbuka dengan Galaxy, bersiaplah untuk era baharu AI mudah alih.

Untuk maklumat lanjut tentang produk Galaxy, sila layari: https://www.samsung.com/my/

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.