Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

OPPO dan Hasselblad akan bangunkan generasi baharu sistem kamera HyperTone pada 2024

OPPO dan Hasselblad telah mengumumkan usaha sama di Paris Photo 2023 untuk membangunkan bersama Sistem Kamera HyperTone generasi terbaru pada tahun 2024. Kerjasama ini bertujuan untuk merevolusikan komputasi fotografi  dan meningkatkan pengalaman pengimejan pada peranti mudah alih seperti telefon pintar.

Sistem Kamera HyperTone, dijangka akan digunakan pada  peranti flagship Find Series pada masa akan datang, menggabungkan estetika pengimejan klasik dengan teknologi mudah alih. Ia termasuk Sistem Kamera Utama HyperTone All, Enjin Imej HyperTone dan Paparan HyperTone ProXDR.

Sistem ini menangani isu fotografi pengiraan tradisional, menawarkan Sistem Kamera Utama Semua yang pertama dalam industri dan memperkenalkan Mod Potret Hasselblad untuk kesan potret termaju. Kerjasama itu bertujuan untuk menetapkan piawaian industri baharu untuk kualiti imej dan pengalaman yang digayakan.

Pendekatan inovatif OPPO terhadap pengimejan mudah alih mengikut estetika dan bukannya tradisi industri, yang menerajui revolusi dalam fotografi pengiraan. Sistem Kamera HyperTone syarikat direka untuk memperkasakan pelbagai siri produk, memberikan estetika yang konsisten dan kualiti luar biasa dalam pengimejan mudah alih.

Pengumuman itu dibuat pada majlis Paris Photo ke-26, di mana OPPO mempersembahkan imej yang luar biasa, karya jurugambar terkenal, dan penyertaan yang memenangi daripada Anugerah Fotografi IF OPPO 2023, memupuk komunikasi silang budaya dalam dunia pengimejan mudah alih.

Gambar yang diambil menggunakan telefon OPPO juga telah dipamerkan di Paris Photo, menampilkan karya artis seperti Tina Signesdottir Hult, Wang Jianjun, Yin Chao dan OPPO bayangkan pemenang Anugerah Fotografi IF 2023 Ahei Huan.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.