Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Galaxy Z Fold5 menampilkan paparan yang lebih baik dan Flex Mode yang menyeluruh

Skrin pada peranti pintar semakin besar dari generasi ke generasi. Tiada sebab ia tidak sepatutnya sama untuk telefon pintar. Tingkatkan pengalaman tontonan sinematik anda dengan skrin besar dan mengasyikkan pada Samsung Galaxy Z Fold5 terkini. Bersantai untuk pengalaman menonton yang lebih selesa dengan membuka lipatan ke skrin utama 7.6” yang besar.

Dengan paparan AMOLED Dinamik, visual yang jelas dan menakjubkan akan membuatkan anda berasa seperti anda betul-betul berada dalam filem atau permainan. Kecerahan luar yang dipertingkatkan pada 1200 nits adalah 20% lebih tinggi berbanding model sebelumnya. Nikmati maraton filem yang lebih lama dengan main balik video yang dipertingkatkan sehingga 20 jam, supaya anda boleh menikmati hiburan tanpa henti, walaupun semasa anda keluar sepanjang hari.

Selain itu, lipat skrin separuh ke bawah untuk masuk ke Mod Flex dan Galaxy Z Fold5 anda akan bertukar menjadi komputer riba mini, anda boleh menonton, komen dan mengawal kandungan, semuanya pada masa yang sama. Media akan dimainkan pada separuh bahagian atas skrin, manakala bahagian bawah menunjukkan pad sentuh kepada anda dengan kawalan media mini, supaya anda boleh melihat maklumat kandungan dengan mudah, atau putar balik dan majukannya selama 10 saat.

Panel serba boleh ini juga memberi anda Toolbar boleh laras, di mana anda boleh menggunakan arahan seperti Split Window, Quick Panel, Screenshot, Brightness, Volume, dan Settings.  Toolbar ini juga menyokong isyarat berbilang jari sebagai pintasan arahan anda. Pada Mod Flex, anda juga boleh menghidupkan penuding tetikus, sama seperti komputer riba sebenar.

Tunggu apa lagi, pra-tempah Galaxy Z Fold5 atau Galaxy Z Flip5  mulai sekarang hingga 17 Ogos 2023. Dapatkan Galaxy Z Fold5 dari RM6,799, Galaxy Z Flip5 dari RM4,499. Jangan lupa juga untuk menebus e-baucar anda sehingga RM400 yang anda terima semasa anda mendaftar minat anda.

Samsung akan menawarkan promosi menarik ketika tempoh pra-tempahan yang bermula dari 26 Julai sehingga 17 Ogos 2023 seperti berikut :

  • 2x ganda storan secara percuma
  • ebaucar samsung bernilai RM 600 bagi pembelian seterusnya ( pembelian di Samsung Online Store)
  • sehingga 40% diskaun( PWP) bagi pembelian aksesori Samsung, Samsung Care+, Samsung Tablet Series , Watch Series & Buds Series.

Berikut adalah harga Samsung Galaxy Z Fold5 dan Z Flip5 di Malaysia :

  • Samsung Galaxy Z Fold5 (256GB) – RM 6,799
  • Samsung Galaxy Z Fold5 (512GB) – RM 7,299
  • Samsung Galaxy Z Fold5 (1TB) – RM 8,299
  • Samsung Galaxy Z Flip5  (8/256GB) – RM 4,499
  • Samsung Galaxy Z Flip5  (8/512GB) – RM 4,999

Pra-tempah  Galaxy Z Fold5 di SINI

Pra-tempah  Galaxy Z Flip5 di SINI

Samsung Galaxy Tab S9 Series kini rasmi dengan skrin 120Hz Dynamic AMOLED 2x dan cip Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy – dari RM 3,699

Samsung Galaxy Z Flip5 kini rasmi – Skrin luaran lebih luas dan rekaan lebih sempurna – dari RM 4,499

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.