Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Infinix Malaysia dinobatkan sebagai 5 jenama telefon terbaik di Jualan Shopee 7.7

Infinix Malaysia mengadakan jualan hebat 7.7 semasa Festival Fesyen dan Kecantikan Shopee 7.7 2023 dan syarikat ini telah  merekodkan dua pencapaian jualan yang mengagumkan.

Jenama telefon pintar yang berkembang pesat itu menawarkan pelbagai promosi untuk rangkaian produk mereka, termasuk komputer riba dan telefon pintar mereka yang baru dilancarkan iaitu Infinix NOTE 30 Pro dan NOTE 30, antara lain.

Semasa festival itu, Infinix Malaysia telah diiktiraf sebagai antara 5 Jenama Terlaris Terbaik dalam kategori Telefon Pintar berdasarkan Unit yang Dijual dan GMV di Shopee sepanjang Festival Fesyen dan Kecantikan 7.7 2023.

Infinix Malaysia berdedikasi untuk memperkasa dan melengkapkan generasi muda dengan produk berteknologi tinggi yang inovatif dan mampu milik.

Dengan keterujaan yang tinggi, Infinix berbesar hati untuk mengumumkan sokongan padu yang diterima daripada rakyat Malaysia semasa jualan Shopee 7.7 untuk Siri NOTE 30 terbaru mereka.

Selain itu, Infinix Malaysia juga akan memperkenalkan pelbagai beberapa produk dengan ciri-ciri terkini dan dipertingkatkan dalam beberapa bulan akan datang.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.