Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Infinix Malaysia anjur penstriman langsung pertama di TikTok sempena Hari Wanita Antarabangsa pada 8 Mac ini

Sempena Hari Wanita Antarabangsa yang akan datang, Infinix Malaysia telah mengumumkan untuk strim langsung TikTok pertama mereka, Tune In to Win It with Infinix, dengan memberikan hadiah menarik bernilai lebih RM1,000.

Pengguna  berpeluang untuk membawa pulang  telefon pintar  Infinix HOT 20 terbaharu dan barangan edisi terhad Infinix dengan mengikuti akaun rasmi TikTok  Infinix Malaysia dan menonton strim langsung TikTok  pada 8 Mac 2023 bermula jam 4 petang.

Untuk mengambil bahagian dalam pemberian strim langsung TikTok Infinix, peminat  dikehendaki untuk menyukai dan mengikuti halaman Facebook rasmi Infinix, halaman Instagram dan saluran TikTok.

Selain itu, mereka perlu menonton strim langsung dan mengambil bahagian dalam sesi Soal Jawab (S&J) untuk berpeluang membawa pulang telefon pintar HOT 20 dan barangan Infinix edisi terhad yang lain.

Pelancaran sesi langsung pertama Infinix Malaysia adalah untuk meraikan pencapaian sosial, ekonomi dan budaya wanita di mana-mana dan memberi ganjaran kepada Xfans dengan hadiah menarik.

Strim langsung TikTok “Tune In to Win It with Infinix ” akan dihoskan pada setiap hari Rabu di saluran TikTok Infinix Malaysia.

Jadi, pastikan anda mengikuti saluran TikTok Infinix Malaysia dan nantikan siaran langsung mingguan mereka untuk memenangi hadiah misteri daripada Infinix.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.