Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Acer kini menawarkan tiga model monitor gaming pada harga serendah RM 379

Acer Malaysia secara rasminya telah melancarkan monitor Nitro QG270S3, QG240YS3 dan QG240YH3 yang menawarkan pemain kasual dengan monitor yang mempunyai kadar segar semula sehingga 180Hz.

Acer Nitro untuk gamer yang mencari monitor yang sesuai dengan kemahiran mereka, Acer Nitro QG270S3 dan QG240YS3 menyokong kadar segar semula sehingga 180Hz dan masa tindak balas 1ms (G to G) manakala Acer Nitro QG240YH3 menyokong sehingga 100Hz kadar penyegaran dan masa tindak balas 4ms.

Ketiga-tiga monitor baharu ini juga menyokong teknologi AMD FreeSync yang  mengurangkan lag input, menghasilkan pengalaman permainan yang lebih lancar, responsif dan menyeronokkan.

Ketiga-tiga monitor ini turut diperakui HDR10 yang memberikan pengalaman tontonan yang lebih mengasyikkan dan menarik melalui peningkatan kontras, ketepatan warna yang dipertingkatkan dan perincian yang lebih besar dalam kedua-dua kawasan terang dan gelap.

Selain itu, liputan sRGB 95% membolehkan keseimbangan yang baik antara ketepatan warna dan kemampuan.

Tanpa menjejaskan gaya untuk keterjangkauan, monitor Nitro ini didatangkan dengan dirian tiga serampang dan paparan panel VA tanpa bezel ZeroFrame.

Pendirian membolehkan pengguna mencondongkan monitor mereka untuk sudut tontonan terbaik manakala teknologi Acer VisionCare membantu mengurangkan ketegangan mata untuk pengalaman menonton yang lebih selesa semasa bermain permainan video.

Selain slot HDMI dan Audio , kedua-dua monitor QG270S3 dan QG240YS3 juga disertakan dengan DisplayPort, manakala monitor QG240YH3 menampilkan port VGA.

Kesemua monitor terbaru Acer ini  boleh dibeli melalui kedai rasmi Acer eStore dan Acer di Shopee dan Lazada, monitor Acer Nitro QG270S3, QG240YS3 dan QG240YH3 masing-masing pada harga RM589, RM 499 dan RM379.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.