Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HUAWEI lancar promosi ‘Back to School’ dengan promosi menarik bagi tablet dan komputer riba

HUAWEI lancar promosi 'Back to School' dengan promosi menarik bagi tablet dan komputer riba 9

Huawei secara rasminya telah mengumumkan promosi “Back to School” sempena persiapan persekolahan untuk permulaan semester yang baharu pada pertengahan Mac nanti.

Promosi “Back to School” HUAWEI kini berlangsung mulai sekarang hingga 31 Mac 2023 di Huawei Experience Store (HES) dan Laman Web Rasmi Huawei dengan tawaran dan promosi bernilai terbaik khususnya untuk kategori komputer riba dan tablet.

Pelangaan boleh  menikmati diskaun hebat hingga RM1,000 untuk PC dan Tablet terpilih serta berpeluang menerima hadiah percuma bernilai hingga RM1,298 sepanjang tempoh kempen.

Tawaran yang tersedia adalah seperti berikut :

HUAWEI lancar promosi 'Back to School' dengan promosi menarik bagi tablet dan komputer riba 10

HUAWEI lancar promosi 'Back to School' dengan promosi menarik bagi tablet dan komputer riba 11

Selain itu, Huawei telah melancarkan memperkenlakn pelan langganan baharu dengan kerjasama syarikat telco termasuk Maxis, Digi dan Celcom.

Pelanggan boleh mendapatkan HUAWEI Mate50 Pro Edisi Kaca Kunlun dalam Carbon Black Kulit Vegan atau Silver pada harga serendah RM73 sebulan bermula hari ini hingga28 Februari 2023.

HUAWEI lancar promosi 'Back to School' dengan promosi menarik bagi tablet dan komputer riba 12

Bermula hari ini hingga 31 Mac 2023, Huawei sedang melangsungkan Service Carnival mereka di mana pelanggan boleh menikmati diskaun hingga 40% untuk HUAWEI Care, diskaun hingga 20% untuk alat ganti yang digunakan untuk pembaikan peranti Huawei di luar jaminan, melanjutkan tempoh hayat bateri peranti dengan menggantikan bateri pada harga serendah RM99* dan diskaun hingga 50% untuk penggantian kaca skrin. Layari Laman Web Rasmi Huawei untuk mengetahui lebih lanjut tentang Service Carnival HUAWEI.

Untuk maklumat lanjut tentang promosi atau kemas kini terbaharu HUAWEI, sila layari Laman Web Rasmi Huawei, Halaman Facebook Rasmi Huawei, Halaman Instagram Rasmi Huawei atau Halaman Twitter Rasmi Huawei.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.