Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Nikmati pengalaman vlogging terbaik dengan Honor 50

Nikmati pengalaman vlogging terbaik dengan Honor 50 7
HONOR 50
telah menjadi tajuk utama baru-baru ini, dengan orang ramai tertanya-tanya bagaimana vlog mampu ditingkatkan ke tahap yang menyeronokkan dan kreatif, pada masa sama membawa elemen mentah dalam personaliti pencipta kandungan.

Nikmati pengalaman vlogging terbaik dengan Honor 50 8

Fleksibiliti mod vlog HONOR 50 menjadikan vlog lebih mudah sekarang! Ia didatangkan dengan enam mod multi-video, termasuk Picture in Picture, Rakaman Fast and Slow Motion, Rakaman Dual-View dan Rakaman Depan ke Belakang, menjadikan rakaman vlog secara berterusan dan tidak perlu penyuntingan yang membosankan.

Dengan kerjasama antara kamera ultra clear 108MP, kamera sudut lebar dan kamera depan HD 32MP, bukan sahaja vlogger profesional tetapi orang biasa kini boleh menghasilkan vlog yang berkualiti!

Nikmati pengalaman vlogging terbaik dengan Honor 50 9

Telefon pintar vlogging terbaik HONOR Malaysia, HONOR 50 hadir dengan 2 warna pilihan, iaitu Midnight Black dan edisi terhad HONOR Code dengan 6GB RAM + 128GB berharga RM1,699, boleh didapati melalui stor dalam talian sahaja.

Versi 8GB RAM + 256GB pula ditawarkan pada harga RM1,999 dan hadir dengan 3 pilihan warna Frost Crystal, Emerald Green dan Midnight Black, boleh didapati di pelbagai stor dalam talian dan stor Diiktiraf HONOR seluruhnegara.

Bagi yang merancang untuk memiliki versi 8GB RAM + 256GB HONOR 50 akan menerima ganjaran bernilai sehingga RM300, sementara ganjaran bernilai sehingga RM120 menanti peminat yang membeli versi 6GB RAM + 128GB.

 Kunjungi Stor HONOR atau stor HONOR di seluruh negara dan mulakan kembara vlogging anda pada hari ini!

Baca : ULASAN : HONOR 50 5G – Telefon Pintar Yang Mampu Mengembalikan Kegemilangan HONOR

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.