Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

LG sumbang PuriCare Wearable Air Purifier bernilai RM93,000 kepada 4 Hospital Awam di Kuala Lumpur dan Selangor


LG Electronics, pengeluar global untuk peralatan rumah telah menyumbangkan LG PuriCare Wearable Air Purifier generasi baharu yang bernilai RM93,000 kepada petugas barisan hadapan di empat hospital awam di Kuala Lumpur dan Selangor termasuk, Hospital Kuala Lumpur, Hospital Serdang dan Hospital Putrajaya.

Matlamat LG adalah untuk melengkapkan petugas barisan hadapan dengan perlindungan tambahan, keselesaan dan kemudahan semasa menjaga pesakit dengan LG PuriCare Wearable Air Purifier kerana ia dilengkapi dengan penapis HEPA H13 yang cekap mengeluarkan zarah berbahaya dan alergen sehingga 99.95%.

“Melalui sumbangan ini, kami ingin merakamkan penghargaan kepada petugas barisan hadapan dalam bidang perubatan yang terus memberikan perkhidmatan cemerlang sepanjang tahun lalu memastikan rakyat Malaysia yang terjejas mendapat rawatan dan rawatan terbaik.

LG memahami bahawa hospital dan petugas barisan hadapannya memerlukan sebanyak mungkin bantuan untuk memerangi wabak itu. Pendermaan Pembersih Udara Boleh Dipakai LG PuriCare™ kami yang terbaharu kepada hospital-hospital ini dengan tujuan untuk memastikan kedua-dua petugas barisan hadapan dan pesakit selamat semasa masa yang sukar ini.

Kami berharap produk kami akan memberikan lebih keselesaan dan perlindungan tambahan kepada barisan hadapan,” kata Kim Kyutae, Pengarah Urusan LG Electronics Malaysia.

“Walaupun terdapat sekatan tertentu di Malaysia baru-baru ini, kami menggesa rakyat Malaysia untuk mematuhi SOP dengan ketat, memakai topeng anda pada setiap masa, dan jangan lupa memastikan udara dalaman anda segar dan bersih dengan pembersih udara,” tambah Kim.

Keputusan LG untuk mendermakan LG PuriCare Wearable Air Purifier kepada hospital awam semasa Fasa ketiga Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) adalah selaras dengan pendekatan pengeluar perkakas rumah dalam menghasilkan ‘Teknologi yang Prihatin’ untuk pengguna.

Baca : ULASAN : LG PuriCare Wearable Air Purifier- Penapis Udara Yang Memberikan Anda Udara Bersih Sepanjang Masa

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.