Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Dapatkan pembersih vakum lipat tanpa wayar Redkey F10 pada harga promosi RM 679 sahaja di Shopee


Adakah anda telah lama ingin menggantikan pembersih vakum lama anda dengan pemberish vakum tanpa wayar yang baharu?

Kini, Redkey Official Shopee Store menawarkan pembersih vakum lipat tanpa wayar Redkey F10 dengan harga yang luar biasa sempena jualan Shopee 10.10 bermula dari 1 hingga 10 Oktober 2021 iaitu pada harga RM 679 sahaja.

Pembersih vakum tanpa wayar Redkey F10 ini mempunyai reka bentuk yang boleh dilipat 90 darjah yang tidak seperti yang lain, ia membolehkan pengguna mencapai bahagian bawah sofa atau katil tanpa membongkok, digabungkan dengan daya sedutan 140AW dengan penggunaan motor digital 400W yang menawarkan 5 tahap penyesuaian daya sedutan,

Redkey F10 juga boleh berfungsi di permukaan keras dan permaidani, yang menjadikan pembersihan rumah anda lebih mudah.

Selain itu, Redkey F10 juga menggunakan bateri yang boleh ditanggalkan dengan masa pembersihan sehingga 60 minit (mod automatik), yang tidak seperti kebanyakan vakum tanpa wayar di pasaran, pengguna boleh membeli bateri ganti tambahan untuk menukar jika mereka perlu membersihkan kediaman mereka untuk jangka masa yang panjang, menghilangkan keperluan untuk menunggunya untuk dicas sepenuhnya setiap kali kehabisan bateri.

Lebih-lebih lagi, Redkey F10 juga memiliki lampu pembiasan debu yang membolehkan pengguna mengesan debu di lantai dengan mudah, sensor debu pintar juga secara automatik menyesuaikan kekuatan daya sedutan, penapis HEPA tiga lapisan yang menyaring 0.3 mikron bakteria dan virus hingga 99.9%. Redkey F10 juga mempunyai cawan debu besar 0.6L yang boleh ditanggalkan dengan hanya menekan satu butang.

Pembersih vakum Redkey F10 juga disertakan dengan dua kepala pembersih dan satu penapis HEPA tambahan di dalam kotak pembelian.

Redkey F10 boleh dibeli di Redkey Official Shopee Store dengan harga promosi RM679 (harga biasa: RM779), dan setiap pembelian juga akan menerima Xiaomi Smart Portable Organic Perfume Repellent bernilai RM119.

Pembersih vakum Redkey F10 ini juga hadir dengan jaminan tempatan 1 tahun dan diedarkan oleh Comsat Distribution Sdn. Bhd.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.