Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Shopee umumkan 9.9 Super Shopping Day dan Cristiano Ronaldo sebagai duta

Shopee 9.9 Super Shopping Day

Shopee kembali lagi dengan tawaran penjualan yang lebih hebat dan kali ini Shopee Malaysia telah mengumumkan kempen 9.9 Super Shopping Day.

Shopee 9.9 Super Shopping Day

Shopee 9.9 Super Shopping Day akan berlangsung mulai Isnin hadapan iaitu dari 19 Ogos sehingga 9 September 2019 dengan tawaran menarik dari jenama seperti Nutox, HP, L’Oréal, Vinda, Photobook Malaysia, Enfagrow, Universal Traveller, realme, Mr DIY dan Nestle.

Shopee 9.9 Super Shopping Day

Selain itu, Shopee juga akan menurunkan perbelanjaan minimum untuk mendapat penghantaran percuma kepada RM9 sahaja.

Shopee Cristiano Ronaldo

Selain itu, Shopee juga telah membuat kejutan dengan mengumumkan bahawa duta terbaru Shopee adalah pemain bola sepak terbaik dunia Cristiano Ronaldo.

Cristiano Ronaldo akan menyertai pelbagai inisiatif Shopee iaitu TVC 9.9 yang bakal disiarkan mulai 16 Ogos di kesemua tujuh pasaran Shopee dirantau ini selain menonton Cristiano Ronaldo di Shopee Live.

Shopee 9.9 Super Shopping Day

Paling menarik pada kempen Shopee 9.9 Super Shopping Day adalah peluang membeli sebuah kereta Honda City atau 21 biji motor Yamaha pada harga RM 1 sahaja ( melalui peraduan  “One or Not”).

Shopee 9.9 Super Shopping Day

Kempen 9.9 Super Shopping Dayini menjanjikan promosi hebat dan selama tiga minggu dan juga keistimewaan eksklusif seperti berikut :

Jualan Kilat Shocking Sale– 9 kali sehari, nikmati tawaran serendah RM1.

Pek Baucar Hebat RM9.90 – Bayar RM9.90 untuk menikmati baucar daripada Shopee, Agoda, dahmakan, Dal.komm Coffee, ZEN Rooms, Grab, BBQ Chicken, Victoria Station, Kkday, Recommend.my, Muslim Pro, MBO, Dunkin Donuts serta Teppanyaki dan dapatkan penjimatan sehingga 17xjumlah wang andadibelanjakan.

“One or Not”– 21 motosikal Yamaha, 1 Honda City dan banyak lagi hanya untuk RM1. Jika pelanggan tersebut bukan pembeli terpilih, Shopee menjamin bayaran balik penuh.

Pemegang kad Standard Chartered Mastercard– Potongan RM15 dengan perbelanjaan minimum RM120. Sah dari 19 Ogos hingga 9 September.

Shihlin Taiwan– Beli 1 dapat 1 paket percuma Crispy Chicken Cracklings (Ayam Goreng Rangup)

Wonda Coffee– Rangkaian produk baru eksklusif terlebih dahulu di Shopee, dengan harga pengenalan promosi untuk 300 pelanggan pertama.

Dunkin Donuts– 2,000 pelanggan pertama dapat menikmati promosi RM0.99 untuk 1 Donut bernilai RM3.50 hanya pada 9 September.

Burger King– Dapatkan set Whopper Jr & Cheeseburger, minuman dan kentang goreng hanya untuk RM9.90.

The Alley– Nikmati teh susu boba eksklusif dari RM9.  

Häagen-Dazs – Nikmati secedok aiskrim pada harga RM9.90 dan dua cedok pada RM19.

Wakil Penjual Sah Hong Leong Yamaha – Nikmati diskaun eksklusif sehingga 30% bagi pembelian motosikal Yamaha termasuk Yamaha NVX, Y15zr dan LC135 pada 9 September.

BH Petrol dan Mydin akan memberikan 100 tiket bernilai RM35,000 untu saksikan Dato’ Sri Siti Nurhaliza secara langsung di Konsert Mini SimplySiti X Shope.

Ketahui lebih lanjut mengenai duta jenama terbaru Shopee di:

https://shopee.com.my/shopeexronaldo

Dapatkan maklumat lanjut tentang9.9 Super Shopping Daydi https://shopee.com.my/m/99

Shopee 9.9 Super Shopping DayShopee 9.9 Super Shopping DayShopee 9.9 Super Shopping DayShopee 9.9 Super Shopping Day

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.