Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Saksikan Hael Husaini di Siaran Langsung Penjualan Huawei FreeBuds 4i di Lazada Malam ini

Saksikan Hael Husaini di Siaran Langsung Penjualan Huawei FreeBuds 4i di Lazada Malam ini 1

Saksikan Hael Husaini di Siaran Langsung Penjualan Huawei FreeBuds 4i di Lazada Malam ini 2
TWS terbaru Huawei iaitu HUAWEI FreeBuds 4i akan ditawarkan di Malaysia mulai esok (27 Mac 2021) dan ianya boleh dibeli di HUAWEI Store Online, Lazada HUAWEI Flagship Store pada harga RM 379 sahaja.

Sempena meraikan kedatangan HUAWEI FreeBuds 4i, HUAWEI Malaysia telah mengumumkan penyanyi dan komposer , Hael Husaini akan mengadakan sesi siaran langsung secara langsung di Huawei Flagship Store Lazada.

 

Pastikan anda menonton siaran langsung ini pada jam 11.30 malam ini dimana Hael Husaini akan memperkenalkan HUAWEI FreeBuds 4i dan berkongsi sebab-sebab kenapa earbuds ini merupakan pilihan terbaik untuk beliau dan anda.

Selain itu, HUAWEI juga akan menganjurkan pelbagai aktiviti dan anda berpeluang memenangi hadiah bernilai sehingga RM 899.

Selain itu, bagi yang berminat untuk mendapatkan HUAWEI FreeBuds 4i, anda juga boleh menebus baucar potongan RM 60 bagi or belum TWS ini di  Lazada HUAWEI Flagship Store pada 27-31 Mac ini untuk membeli earbuds ini pada harga RM 319 sahaja.

Selain itu, baucar ini juga boleh ditebus di HUAWEI Member Centre untuk pembelian di stor offline Huawei dan HUAWEI Onlie Store.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.