Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

OPPO Malaysia umumkan pembukaan stor konsep 3.0 Pro di KLCC pada 24 Februari ini

OPPO Malaysia telah mengumumkan pembukaan stor konsep terbaru 3.0 Pro yang pertama di KLCC pada 24 Februari ini.

Bagi meraikan majlis ini, OPPO menawarkan hari promosi luar biasa secara eksklusif untuk acara sehari ini.

Pengguna dijemput untuk menikmati promosi eksklusif dan hadiah sementara acara itu menjanjikan pengalaman yang mengasyikkan di mana pengunjung boleh berinteraksi dengan produk OPPO dalam ruang yang premium, minimalis dan menarik. Semak promosi di bawah!

Jualan Kilat 4 Jam

Untuk masa terhad dari 2PM – 6PM, pengunjung boleh merebut peluang untuk menikmati ganjaran menarik dengan membeli peranti muktamad OPPO pada harga serendah RM11. Bersedia, kerana barang-barang ini tersedia dalam kuantiti terhad!

Pembelian PWP

Pengguna yang membuat sebarang pembelian semasa pembukaan akan layak mendapat harga promosi istimewa pada produk seperti Enco Air3 Pro pada harga RM 249 dan Band 2 pada harga RM 199.

Cabutan bertuah

Sebagai menghargai penyokong OPPO, akan ada sesi cabutan bertuah yang menarik semasa jualan sehari, menawarkan peluang kepada peserta untuk memenangi hadiah menarik bernilai sehingga RM12,000, termasuk peluang untuk menonton perlawanan akhir Liga Europa UEFA 2024! Pelanggan yang membuat pembelian telefon pintar semasa pembukaan kedai akan layak mendapat satu penyertaan dalam cabutan bertuah. Semua promosi dan cabutan bertuah adalah berdasarkan siapa cepat dia dapat, dan tersedia sementara stok masih ada.

Untuk menambah keterujaan pada pembukaan besar, OPPO telah menjemput pencipta kandungan, William Seng dan Celine untuk menjadi pengurus kedai sehari eksklusif kami semasa acara pelancaran

Tandakan kalendar anda pada 24 Februari 2024 dan lawati OPPO 3.0 Pro Design Concept Store terkini di 317-318, Tingkat 3, Suria KLCC.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.