Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HONOR dan GAMELOFT umum kerjasama – Asphalt 9 : Legends boleh dimainkan pada kadar 120fps di Magic V2

HONOR secara rasminya telah  mengumumkan kerjasama dengan pembangun permainan video Gameloft untuk mengoptimumkan pengalaman permainan pada PORSCHE DESIGN HONOR Magic V2 RSR.

Kerjasama ini akan membolehkan pengguna telefon pintar Magic V2 dan Magic V2 RSR menikmati pengalaman permainan video Asphalt 9: Legends pada kadar 120 FPS yang menawarkan resolusi lebih tinggi dalam usaha memajukan ekosistem dunia foldable melalui inovasi bersama.

Dengan kadar segar semula 120 FPS, pelumba mudah alih boleh menikmati grafik yang lebih lancar yang membolehkan pengguna menikmati permainan video dalam musim Dragon Race dan Festive Sparks terbaharu Asphalt 9: Legends.

Seterusnya, HONOR dan Gameloft juga telah membayangkan semula Asphalt 9: Legends untuk menyediakan pemain permainan dengan kelancaran, visual berkualiti tinggi dan waktu tindak balas ultra pantas disesuaikan dengan sempurna kepada skrin boleh lipat yang besar untuk pengalaman visual dan pendengaran yang mengasyikkan.

Pengalaman permainan mengasyikkan skrin besar serba baharu mewakili satu lagi kemajuan luar biasa oleh HONOR dalam perjalanannya untuk mencipta ekosistem yang saling menguntungkan, dengan kukuh mengukuhkan dirinya di barisan hadapan dalam menyepadukan peranti boleh lipat ke dalam arus perdana.

Penyesuaian Asphalt 9: Legends to the PORSCHE DESIGN HONOR Magic V2 RSR ialah contoh inovasi antara disiplin dan contoh bagaimana keterbukaan dan kerjasama telah membawa kedua-dua syarikat menerajui pertuduhan dalam bidang permainan telefon pintar boleh lipat. Kejayaan perkongsian ini memberikan gambaran tentang landskap masa depan penyesuaian ekosistem perisian boleh lipat.

Asphalt 9: Legends yang dioptimumkan akan dilancarkan di Google Play untuk HONOR Magic V2 dan PORSCHE DESIGN HONOR Magic V2 RSR pada Februari 2024. Semua pengguna HONOR Magic V2 Series akan menikmati pengalaman permainan mendalam yang dinaik taraf ini pada telefon boleh lipat selama kali pertama.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.