Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Infinix dinobatkan 5 jenama telefon pintar terbaik pada jualan Shopee 11.11 Big Sale

Infinix Malaysia telah mencapai satu lagi kejayaan cemerlang semasa Jualan  Shopee 11.11 , dengan cemerlang dalam dua pencapaian jualan yang mengagumkan.

Jenama telefon pintar yang berkembang pesat itu memperkenalkan rangkaian jualan kilat waktu terhad yang menampilkan model terpilih seperti Infinix HOT 11, NOTE 12 G96, ZERO X Pro, SMART 6, HOT 20 dan NOTE 12 2023.

Infinix Malaysia telah berjaya berada didalam  kedudukan tempat keempat yang mengagumkan dari segi unit yang dijual, mengatasi pesaing hebat lain dalam pasaran telefon pintar. Tambahan pula, jenama itu juga merangkul kedudukan yang patut diberi perhatian sebagai 5 jenama terlaris dalam kategori Telefon Bimbit, berdasarkan Jumlah Barangan Kasar (GMV).

Kejayaan Infinix Malaysia dalam Jualan 11.11 Shopee 2023 mengukuhkan kedudukannya sebagai pilihan utama dalam kalangan pengguna dalam pasaran Malaysia.

Pencapaian yang ketara itu merupakan kebanggaan bagi Infinix, yang dimungkinkan melalui sokongan berterusan kedua-dua XFans dan rakyat Malaysia.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.