Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Xiaomi POP Run 2023 akan berlangsung di Malaysia pada 11 November ini – 200 peserta sahaja

Xiaomi telah mengumumkan  Xiaomi POP Run yang sangat dinanti-nantikan di Malaysia. Tahun ini, larian itu akan berlangsung buat kali pertama secara offlinedan terbuka kepada semua Peminat Xiaomi tempatan untuk mengambil bahagian.

Acara yang menarik dan menyeronokkan ini akan berlangsung pada 11 November 2023 di Central Park Bandar Utama.

Xiaomi POP Run 2023 ialah inisiatif global oleh Xiaomi yang bermula dari Oktober dan akan berlangsung di 5 benua, merangkumi 13 negara dan 14 bandar, termasuk Malaysia.

Di peringkat tempatan, acara larian akan berlangsung sejauh 3km mengelilingi One Utama’s Central Park dan terbuka kepada 200 peserta pertama yang mendaftar. Semasa acara larian, peserta boleh menyegerakkan data kemajuan dan kecergasan mereka ke aplikasi Xiaomi Fitness (Xiaomi Wear) melalui peranti boleh pakai Xiaomi mereka termasuk Xiaomi Smart Band 8 terbaharu.

Xiaomi POP Run 2023 berfungsi sebagai bukti komitmen Xiaomi yang tidak berbelah bahagi dalam menyatukan komuniti dalam mengejar gaya hidup yang lebih sihat di kalangan semua lapisan masyarakat.

Acara ini akan membolehkan para hadirin menikmati keseronokan dan berseronok bersama Peminat Xiaomi yang lain, sambil turut menjadi sebahagian daripada pergerakan global untuk mempromosikan kesihatan dan memberi inspirasi kepada perubahan positif.

Xiaomi POP Run 2023

Tarikh: 11 November 2023 (Sabtu)
Masa: 5 pagi hingga 9.30 pagi (larian bermula 7.30 pagi)
Venue: Central Park Bandar Utama, Dataran Bandar Utama, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor

Peserta boleh mendaftar secara online melalui pautan di sini.

Semua peserta akan menerima pek perlumbaan oleh Xiaomi yang merangkumi beg Xiaomi POP Run 2023, baju-T, pelekat dan pelekat tatu1. Selain itu, semua penamat perlumbaan juga akan menerima pingat penyertaan Xiaomi POP Run 2023.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.