Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

DJI Mempamerkan Keupayaan Kamera Osmo Action 4 Yang Mengagumkan Di Sunway Lagoon Surf Beach

DJI baru sahaja melancarkan generasi terbaru kamera aksi syarikat ini iaitu DJI Osmo Action 4 dengan penambahbaikan menyeluruh pada harga dari RM 1,899 dan pelancaran ini juga menyaksikan syarikat ini mempamerkan drone DJI Air 3 yang dilancarkan baru-baru ini pada 25 Julai 2023.

DJI Osmo Action 4

DJI Osmo Action 4 adalah kamera kuasa serba boleh dengan kualiti imej yang luar biasa. Ia menampilkan penderiaan imej 1/1.3″ yang teguh dan apertur f/2.8 lebar untuk rakaman 4K/120fps yang mengagumkan dengan FOV ultra lebar 155°, walaupun dalam cahaya malap.

Teknologi penstabilan HorizonSteady memastikan imejan yang stabil dan berkualiti tinggi dengan mod seperti RockSteady 3.0/3.0+ dan HorizonBalancing, sesuai untuk senario penuh aksi atau landskap tenang. Mod D-Log M 10-bit kamera membawa pelbagai warna dan julat dinamik yang luas untuk rakaman mereka, mengekalkan ton warna yang tepat merentas berbeza tetapan dengan penderia suhu warna terbina dalam. 

DJI Osmo Action 4
DJI Osmo Action 4 kini menyokong rakaman video 4K 120fps

Dengan keupayaan hayat bateri yang sangat mengagumkan, bertahan lebih 2.5 jam dan mengecas semula sehingga 80% dalam masa 18 minit, walaupun dalam suhu beku. Ia menawarkan penangkapan menegak, dwi skrin sentuh kalis air dan mod boleh disesuaikan untuk persediaan mudah dan peralihan yang lancar.

Keupayaan audio Osmo Action 4 adalah yang terbaik, dengan tiga mikrofon dan pengurangan hingar angin untuk rakaman audio yang jelas. Pengguna juga boleh menstrim langsung dengan lancar melalui sambungan Wi-Fi dan sokongan kuasa luaran.

Osmo Action 4 menyokong penggunaan pada kedalaman sehingga 18 meter tanpa sebarang casing tambahan

Dengan aplikasi LightCut, pengguna boleh menyambung ke kamera secara tanpa wayar untuk pratonton, suntingan automatik, templat cerita dan pengecaman tema pintar untuk mencipta video 4K/60fps yang mudah. Osmo Action 4 bukan sekadar menawarkan ciri-ciri biasa seperti kamera lain; ia adalah pakej lengkap untuk visual yang menakjubkan dan audio yang mengagumkan.

DJI Air 3 Drone 

Ia mempunyai sistem kamera dwi-utama dengan kamera sudut lebar CMOS 1/1.3 inci dan kamera tele sederhana CMOS 3x 1/1.3 inci. Dengan saiz piksel 2.4μm, setara dengan format 24mm, dan apertur F1.7 yang terang, ia merakam landskap yang menyeluruh dalam perincian yang menakjubkan. Kamera Tele Sederhana 3x menawarkan zum optik 3x yang mengagumkan dan kesan mampatan spatial yang menawan untuk perspektif udara yang unik.

Kamera ini memberikan foto 48MP yang luar biasa dan menyokong video HDR 4K/60fps. ISO asli dwi dan mod warna D-Log M dan HLG 10-bit memastikan kawalan yang tiada tandingan ke atas naratif visual. DJI Air 3 memperkenalkan rakaman video menegak 2.7K, mengembangkan ufuk kreatif dengan lebih jauh lagi.

Rakyat Malaysia kini boleh mendapatkan DJI Air 3 Drone dan Osmo Action 4 di mana-mana Kedai Rasmi DJI dan boleh dapatkanya secara atas talian di Shopee dan Lazada. Untuk maklumat lanjut tentang produk dan aktiviti DJI, sila layari laman web rasmi, Facebook, Instagram dan TikTok.

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.