Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Temui Janna Nick di Jerayawara HONOR 90 5G di IOI City Mall pada 4 hingga 6 Ogos ini

 

Honor Malaysia secara rasminya telah mengumumkan bahawa jerayawara HONOR 90 5G akan berlangsung di IOI City Mall bermula 2 Ogos hingga 6 Ogos, acara ini turut menampilkan jemputan istimewa iaitu selebriti tempatan Janna Nick pada 5 Ogos pukul 2 petang hingga 4 petang.

Tawaran Eksklusif dan Hadiah bernilai sehingga RM13,900

Bersedia untuk menikmati kemeriahan membeli-belah kerana HONOR bakal menyediakan kejutan istimewa di  untuk pelanggan! Bagi setiap pembelian HONOR 90 5G di jerayawara, anda boleh membawa pulang hadiah bernilai sehingga RM 13,900! Bukan itu sahaja, anda juga layak menyertai cabutan bertuah dan berpeluang memenangi lebih banyak hadiah menarik!

Memperkenalkan Kolaborasi Zus X Pepsi:

Cuba rasai campuran minuman baharu yang unik daripada kolaborasi Zus X Pepsi, eksklusif hanya di jerayawara HONOR. Nikmati rasa inovasi dan raikan campuran minuman gabungan dua jenama yang ikonik.

 Jerayawara HONOR 90 5G – 2 Ogos hingga 6 Ogos – IOI City Mall

Jangan lepaskan peluang anda untuk bertemu dengan Janna Nick di Jerayawara HONOR 90 5G. Ayuh ke IOI City Mall pada 2 Ogos hingga 6 Ogos dan sertai keseronokannya! Maklumat lanjut, layari laman sesawang rasmi HONOR atau kedai pengedar sah. Maklumat lanjut mengenai HONOR sila layari: https://bit.ly/HONOR90SeriesPR

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.