Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Xiaomi Automatic Smart Door kini rasmi di Malaysia pada harga RM 1,899

Xiaomi Automatic Smart Door

Xiaomi secara rasminya telah memperkenalkan Xiaomi Automatic Smart Door untuk pasaran Malaysia dengan harga RM 1,899.

Xiaomi Automatic Smart Door, tampil dengan pelbagai ciri keselamatan yang disertakan dengan reka bentuk minimalis

Xiaomi Automatic Smart Door ini direka dengan bahan aloi berkekuatan tinggi yang menyediakan binaan paling kukuh dan mempunyai penunjuk lampu LED yang mengunci dan membuka kunci pintu secara automatik dengan selamat dan segera dengan pelbagai pilihan, termasuk pengesahan cap jari, kod PIN, NFC2 dan kawalan suara melalui aplikasi Home Apple dan Siri untuk mengunci dan membuka kunci.

Untuk keselamatan tambahan , Xiaomi Automatic Smart Door juga membolehkan anda menetapkan kod PIN 20 digit , kata laluan sementara sekali dan kata laluan sementara berkala untuk lawatan daripada pembersih atau pengasuh.

Xiaomi juga telah menambah lapisan keselamatan tambahan dengan 10 ciri perlindungan keselamatan termasuk 5 penggera kerosakan utama, buka kunci dwi penderia dan dilengkapi dengan satu sentuhan, antara lain, untuk melindungi rumah anda dengan teliti.

Selain itu, aplikasi Xiaomi Home juga membolehkan pemilik rumah memantau keselamatan rumah mereka dengan memerhatikan paparan status kunci pintu, menambah dan memadam pengguna atau menukar status kebenaran dengan pengurusan pengguna, atau menyemak sejarah buka kunci pada bila-bila masa.

Xiaomi Automatic Smart Door ini ditawarkan pada harga  RM1,899 dan boleh dibeli di stor Xiaomi dan peruncit rasmi lain di Malaysia, serta di Lazada dan Shopee.

Setiap pembelian Xiaomi Automatic Smart Door juga disertakan dengan pemasangan percuma. Selain itu, terdapat juga tawaran istimewa early bird*, di mana setiap pembeli sebelum 15 Julai akan menerima Xiaomi Outdoor Camera AW200 percuma (bernilai RM 149) dan Xiaomi Smart Hub 2 (bernilai RM 199).

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.