Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Infinix umum kerjasama dengan Pusat Sains Tesla

Infinix telah bekerjasama dengan Pusat Sains Tesla di Wardenclyffe untuk menghormati semangat inovasi dan memberi penghormatan kepada perintis ciptaan. Perkongsian itu adalah satu lagi bukti inovasi berterusan Infinix dan penerokaan berwawasan teknologi masa depan.

Untuk meraikan kerjasama ini, Infinix akan menyokong pembangunan dan inisiatif Pusat Sains Tesla dari segi kewangan. Kerjasama itu juga akan merangkumi satu siri dialog dan acara kampus yang bertujuan untuk memberi inspirasi kepada futuris muda untuk mengikuti jejak Nikola Tesla.

Sepanjang hayatnya yang luar biasa selama 86 tahun, Nikola Tesla mengumpulkan koleksi ratusan paten yang mengagumkan. Pencapaian perintis beliau, merangkumi pembangunan sistem arus ulang-alik dan penghantaran kuasa tanpa wayar, telah meninggalkan kesan yang tidak dapat dihapuskan pada teknologi moden, secara asasnya mengubah landskap kehidupan seharian kita untuk selama-lamanya. Walaupun menghadapi keraguan dan kritikan yang tidak henti-henti, Tesla mempamerkan keazaman yang tidak berbelah bahagi, menjunjung semangat yang tidak berkurangan dan ketekunan yang tidak berbelah bagi untuk inovasi saintifik.

Infinix secara konsisten berada di barisan hadapan perintis inovasi, memberikan penekanan khusus pada memajukan teknologi pengecasan pantas. Pada tahun 2021, Infinix memperkenalkan teknologi pengecasan pantas 160W, yang tidak lama kemudian diikuti dengan keluaran siri ZERO yang luar biasa pada tahun 2022, yang menampilkan keupayaan pengecasan pantas 180W. Pada awal tahun ini, Infinix terus melonjakkan sempadan dengan pengenalan teknologi FastCharge All-Round wayarles 260W dan 110W tanpa wayar, memberikan pengalaman pengecasan yang benar-benar futuristik. Hari ini, Infinix dengan bangganya berganding bahu dengan Pusat Sains Tesla, bekerjasama untuk memelihara dan mempromosikan warisan bernilai dan idea berwawasan Nikola Tesla.

Dengan Siri NOTE 30 yang baru dilancarkan, Infinix merangkumi keberanian saintifik Tesla dan visi bercita-cita tinggi. Infinix ialah yang pertama membawa pengecasan pantas tanpa wayar kepada pembahagian melalui penyelesaian FastCharge Serbaguna ikoniknya, membolehkan lebih ramai golongan muda berhubung dan meneroka kehidupan dan dunia dengan teliti.

Penyelesaian FastCharge All-Round bukan sahaja memberikan kelajuan tetapi juga memastikan keselamatan, kecerdasan dan fleksibiliti. Dengan penyelesaian ini, pengguna boleh mengawal kehidupan mereka dalam semua senario, 24/7.

Melalui kerjasama ini, Infinix dan Pusat Sains Tesla menyasarkan untuk memberi inspirasi kepada generasi futuris akan datang dengan bukan sahaja pengalaman yang disusun dengan baik pada peranti yang diinspirasikan oleh Tesla, tetapi juga siri acara kampus, dialog dan pertandingan. Xclub dan kempen Infinix akan bergabung untuk mempromosikan kerjasama ini dan menyeru idea dan ciptaan yang akan membentuk masa depan teknologi.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.