Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Hisense umumkan kerjasama dengan UEFA Nations League Finals (UNLF) 2023.

Hisense, syarikat elektronik pengguna dan peralatan rumah terkemuka telah mengumumkan perkongsian rasminya dengan UEFA Nations League Finals (UNLF) 2023.

Penajaan itu akan menjadi kali ketiga Hisense menjadi rakan kongsi perlawanan akhir dan dibuat selepas mencapai angka jualan baharu yang menunjukkan strategi pemasaran sukan komprehensif Hisense telah berjaya.

Perjanjian dengan UEFA akan bermakna skrin gergasi di stadium dijenamakan dengan logo Hisense dan akan menyediakan Hisense dengan iklan di sebelah padang dan sidang akhbar.

Perkongsian itu juga termasuk  penajaan bagi siri kandungan Skill of the Day kejohanan, yang menyerlahkan detik-detik yang paling ketara dalam bakat individu pada setiap perlawanan Pusingan Akhir.

Semasa kejohanan itu, Hisense akan mengaktifkan kempen Way to Glory, yang mencerminkan kemajuan berterusan Hisense di peringkat antarabangsa dan perjalanan yang akan dilalui oleh empat finalis dalam mengejar kemenangan di Pusingan Akhir.

Hisense akan menggunakan kempen Way to Glory untuk mempromosikan siri TV ULED, TV Laser, rangkaian peti sejuk dan penghawa dinginnya.

Selain itu, dari Januari hingga April, Hisense mengalami peningkatan jualan TV sebanyak 71.14% tahun ke tahun, dan pada mesin basuh sebanyak 63.73% di Eropah, yang sebahagian besarnya dikaitkan oleh syarikat itu kepada penglibatannya yang komited dan sentiasa berkembang dalam dunia sukan.

Membina hubungan yang kukuh dengan pengguna dan rakan kongsi dengan menggunakan pemasaran sukan dengan potensi penuhnya telah menjadi tumpuan Hisense sejak ia mula-mula di peringkat antarabangsa. Bukan sahaja kerjasama dengan hartanah sukan global berprofil tinggi memberikan Hisense kehadiran di beberapa detik kebudayaan yang paling banyak ditonton di dunia, tetapi ia juga menunjukkan komitmen syarikat untuk menjadi jenama global bertaraf dunia.

Selain itu, Hisense Italia juga telah mengumumkan kerjasama dengan kelab bola sepak Inter Milan sehingga musim  2024/25.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.