Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee

Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee 1

Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee 2

Xiaomi telah mengumumkan kempen 3.3 Mega Sale yang akan datang  pada 3 Mac ini dimana anda  boleh menikmati diskaun yang menakjubkan sehingga 70%  untuk telefon pintar Xiaomi dan produk AIoT terpilih, termasuk produk boleh pakai dan rumah pintar.

Tawaran eksklusif ini akan menawarkan pembeli-belah diskaun sehingga RM500, baucar diskaun tambahan RM80 dan Hadiah Percuma.

Jualan Mega 3.3 Xiaomi adalah eksklusif dan terhad untuk satu hari sahaja dan akan tersedia untuk pembelian di kedai rasmi Xiaomi di Lazada dan Shopee.

Xiaomi akan menawarkan penjimatan eksklusif untuk produk popular termasuk siri telefon pintar unggul premium Xiaomi, Xiaomi 12 dan Xiaomi 12 Pro; Alat boleh pakai kecergasan Xiaomi, termasuk Xiaomi Smart Band 7 Pro dan Xiaomi Watch S1 Active; dan produk rumah pintar, termasuk Xiaomi Robot Vacuum-Mop 2 dan Xiaomi Smart Air Purifier 4.

Berikut adalah antara promosi yang ditawarkan oleh Xiaomi Malaysia hari ini :

Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee 3 Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee 4 Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee 5 Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee 6 Xiaomi Malaysia umumkan jualan mega 3.3 di Lazada dan Shopee 7

Dapatkanya di stor rasmi Xiaomi Malaysia di Lazada dan Shopee sekarang.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.