Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Black Shark Malaysia jalin kerjasama dengan pasukan esport Malaysia Blacklist International Free Fire

Black Shark Malaysia telah menjalin kerjasama dengan pasukan esport Malaysia Blacklist International Free Fire untuk menyokong usaha pasukan muda itu ke kancah permainan esukan yang kompetitif.

Blacklist International (juga dikenali sebagai BLCK) ialah bahagian esport rasmi Tier One Entertainment dan terlibat dalam banyak permainan kompetitif termasuk Mobile Legends: Bang Bang, Call of Duty Mobile, Garena Free Fire dan Legends of Runeterra.

Tier One Entertainment ialah jenama esport dan hiburan utama Asia Tenggara dengan pengikut global yang semakin meningkat.

Ditubuhkan pada Mac 2021, Free Fire ialah pasukan Malaysia pertama Blacklist dan menampilkan senarai pemain berbakat termasuk ketua dalam permainan Cobraa, Fenix ​​dan Jurulatih Ejattt.

Pasukan ini telah berada di peringkat teratas sejak memenangi gelaran utama termasuk pingat emas dalam Majors MCP Musim 2 dan gangsa pada Musim 1 dan 3.

Black Shark Malaysia akan menaja pasukan Free Fire dengan peranti permainan terbaik, termasuk Black Shark 5 Pro terbaharu syarikat itu yang menjanjikan untuk memenuhi permintaan permainan yang paling kompetitif sekalipun.

Black Shark 5 Pro kini ditawarkan di Malaysia pada harga dari RM 3,699 manakala Black Shark 5 pula hadir dengan harga dari RM 2,299 sahaja.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.