Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HONOR X9 5G diiktiraf sebagai Telefon Pintar Kegemaran Utama Pengguna di China -Pra tempahan kini dibuka


Pelancaran HONOR, HONOR X9 5G menarik perhatian ramai, ditambah dengan kemunculan semula HONOR X8, membuatkan peminat di Malaysia teruja apabila jualan pra-tempah telah mula dibuka.

HONOR X9 5G menampilkan ciri-ciri hebat dalam dunia telefon pintar, baru-baru ini dinobatkan sebagai “Jualan Paling Laris dalam Lingkungan Harga ¥1,500~2,000” di China, ditambah dengan pengiktirafan sebagai “Telefon Kegemaran Pengguna Tahunan” oleh media China Cww.net.cn.

Keterujaan bertambah apabila peminat memuji kualitinya yang premium, dinilai sebagai ‘Bilangan ‘Rating’ Bagus Pengguna Tertinggi dalam Telefon Android’ oleh pengguna Tmall China.

Kelebihan jangka hayat HONOR X9 5G yang hanya menyusut 3.8% dalam ujian simulasi ketahanan 36 bulan, kualitinya membuktikan ketahanan dan jangka hayatnya, sekaligus membina keyakinan kukuh dalam kalangan komuniti HONOR dan yang lain.

Pra-tempah sekarang untuk dapatkan hadiah percuma bernilai sehingga RM1,585.

Pra-tempah HONOR X9 5G dan HONOR X8 bermula dari 29 Mac — 6 April. Peminat yang pra-tempah HONOR X9 5G boleh mendapatkan hadiah bernilai sehingga RM516, termasuk HONOR CHOICE Earbuds X, HONOR X9 Casing, perlindungan skrin retak 6 bulan dan lanjutan tempoh jaminan 1 tahun.

HONOR MagicBook 16 yang kompak dan berkuasa dibuka untuk pra-tempahan bermula 29 Mac hingga 13 April, rebut hadiah percuma bernilai sehingga RM1,585 termasuk HONOR MagicWatch 2 46mm, Microsoft Office 365 Personal, tetikus tanpa wayar, beg galas komputer riba dan penjagaa bateri 1 tahun.

HONOR MagicBook 16 boleh didapati secara bayaran bulanan selama 24 bulan dengan 0% faedah, serendah RM5.88% sehari.

Pra-tempah hari ini dengan Public Bank untuk dapatkan 5,000 Mata Public Bank!*

Peminat digalakkan untuk membuat pra-tempahan HONOR X9 5G atau HONOR X8 dengan Public Bank dan dapatkan 5,000 Mata Ganjaran Public! Pra-tempahan dengan pelan 12 bulan bayaran tanpa faedah ini berakhir pada 6 April 2022.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.