Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Beli Peralatan Elektronik Hisense dan menangi hadiah percuma bernilai sehingga RM 15,000


Sambutan Tahun Baru Cina semakin hampir dan ramai rakyat Malaysia sedang mempersiapkan rumah mereka untuk perayaan yang dinanti-nantikan ini.

Inilah masa yang sesuai untuk anda menukar peralatan lama anda kerana Hisense sedang mengadakan promosi perayaan terhebat mereka, iaitu kempen “TOO GOOD TO MISS SHOP & WIN” sehingga 28 Februari 2022, di mana pemenang berpeluang untuk memenangi hadiah bernilai sehingga RM15,000.


Untuk menyertai kempen ini, anda hanya perlu membelanjakan sekurang-kurangnya RM2,000 untuk produk Hisense. Kemudian, anda boleh mengimbas kod QR yang diberikan atau menyerahkan butiran pembelian anda di https://hisense-campaigns.com.my/great-fest.

Sertai peraduan ini dan anda mungkin salah seorang daripada 8 pemenang bertuah untuk memenangi hadiah menarik seperti Hisense 55” UHD Smart TV, Hisense 1.0HP Portable Air Conditioner, Hisense 620L Side by Side Refrigerator, Hisense 248L Chest Freezer dan banyak lagi.

Pemenang akan diumumkan pada 28 Mac 2022 melalui laman Facebook Hisense Malaysia.

Bagi mereka yang berminat untuk menyertai kempen “TOO GOOD TO MISS SHOP & WIN”, anda boleh mendapatkan butiran lanjut di https://campaign.hisense.com.my/.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua tawaran premium Hisense ikuti @HisenseMalaysia di Facebook dan YouTube.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.