Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Sertai peraduan #OPPOA95 #TheSmartPerformer dan menangi hadiah bernilai sehingga RM 13,000


Dengan berbaki kurang daripada sebulan sebelum bermulanya kejohanan bola sepak paling berprestij di rantau ini iaitu Piala AFF Suzuki 2020 yang telah mendapat sambutan hangat di Malaysia sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Sehubungan dengan itu, OPPO Malaysia telah mewujudkan satu inisiatif untuk menyediakan peluang yang menarik dan menyeronokkan kepada peminat untuk menyemarakkan semangat dan semangat mereka untuk musim bola sepak ini melalui peraduan #OPPOA95 #TheSmartPerformer! yang berlangsung mulai hari ini sehingga 19 Disember 2021.

Melalui peraduan ini, para peserta akan menikmati pengalaman permainan kasual menggunakan pengalaman digital dan secara fizikal , melalui konsep permainan bola sepak asal. Apa yang anda perlu lakukan ialah menjaringkan sebanyak mungkin gol dalam masa 60 saat.

Sediakan diri anda untuk mempamerkan kemahiran bola sepak anda dan naik ke papan pendahulu kerana anda mungkin diberi ganjaran dengan hadiah luar biasa yang disenaraikan di bawah! . Peserta yang layak akan juga akan menerima kod promo bernilai RM100 yang diberikan untuk pembelian OPPO A95.

3 pemenang teratas

• OPPO A95 bernilai RM1,099

• Barangan OPPO x Suzuki Cup bernilai RM218

Tempat ke-4 – ke-13

(10 pemenang)

• OPPO Enco Buds bernilai RM159

• Barangan OPPO x Suzuki Cup bernilai RM218

Tempat ke-14 – ke-23

(10 pemenang)

• Remax Powerbank bernilai RM99

• Barangan OPPO x Suzuki Cup bernilai RM218

Pemenang saguhati x 10

• Barangan OPPO x Suzuki Cup bernilai RM218

Ikuti langkah mudah berikut untuk bermula:

Langkah 1 – Sertai melalui My OPPO Space terpilih yang terletak di IOI City Mall (Lembah Klang), Southkey Mid Valley (Johor) dan Queensbay Mall (Pulau Pinang) atau sertai permainan melalui https://oppomy.com/event/OPPOA95TheSmartPerformer

Langkah 2 – Daftar dengan menyerahkan maklumat peribadi

Langkah 3 – Main permainan dan jaringkan sebanyak mungkin gol dalam masa 60 saat

Langkah 4 – Kongsi hasilnya pada platform Facebook dan tetapkan menjadi “public”

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.