Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Filem Pendek Merdeka Oppo Berjudul D Flat – mengisahkan cabaran pandemik yang dihadapi setiap rakyat Malaysia


Bersempena Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia, rakyat Malaysia di seluruh negara meraikan semangat patriotik dan perasaan cinta kepada negara.

Semangat ini turut diraikan oleh syarikat telefon pintar Oppo Malaysia yang telah menghasilkan satu filem pendek yang sangat menarik.

Filem pendek Merdeka Oppo ini boleh ditonton di  Facebook Oppo Malaysia  dan YouTube Oppo Malaysia yang mengisahkan penggembaran seorang lelaki semasa dia melalui cabaran pandemik yang dihadapi kebanyakkan rakyat Malaysia.

Filem pendek berjudul D Flat ini dilancarkan sempena pelancaran telefon pintar Potrait Expert iaitu OPPO Reno6 Series, filem pendek ini diilhamkan oleh peristiwa kehidupan nyata yang akan membangkitkan emosi sebenar penonton.

Tonton Filem Pendek D Flat di bawah :

Dalam semangat Merdeka dan Hari Malaysia, OPPO juga meraikan perayaan ini dengan Malaysian, in Potrait Bonanza – yang menawarkan hadiah percuma dan hadiah cabutan bertuah bernilai keseluruhan RM100,000!

Mulai sekarang hingga 19 September 2021, pelanggan yang membeli produk OPPO yang terpilih akan mendapat hadiah percuma yang hebat daripada OPPO.

Bagi hadiah cabutan bertuah, ikuti langkah-langkah berikut untuk mengambil bahagian:

1. Beli mana-mana telefon pintar OPPO

2. Muat turun Aplikasi My OPPO dan daftar sebagai pengguna baru

3. Sertai dalam Cabutan Bertuah Potret Bonanza melalui Aplikasi My OPPO  dan isikan maklumat anda (termasuk nombor IMEI telefon baru anda)

Hadiah menarik untuk dimenangi adalah termasuk TV Pintar 43 ”(bernilai RM1,499), Mesin Cuci 8kg (bernilai RM2,739) dan OPPO Reno6 Z (bernilai RM1,699).

Pemenang akan diumumkan melalui Aplikasi OPPO Saya pada 24 September 2021.

Maklumat lanjut mengenai OPPO Malaysian  Portrait Bonanza di SINI

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.