Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Touch ‘n Go eWallet Raya Sempoi 2.0.2.0 – semuanya #lebihbanyakekstra

 

Touch ‘n Go eWallet Raya Sempoi 2.0.2.0 - semuanya #lebihbanyakekstra 5

Raikan Hari Raya tahun ini secara tanpa tunai dan tanpa sentuh, selari dengan norma baharu kini bersama Touch ‘n Go eWallet, yang membawakan Raya Sempoi 2.0.2.0. dengan ganjaran yang #lebihbanyakekstra!

#lebihbanyakekstra adalah janji Touch ‘n Go eWallet pada tahun 2020 ini untuk memberi ganjaran kepada pengguna melalui lebih banyak nilai dan faedah kerana telah membuat pilihan untuk menjadi sebahagian daripada masyarakat tanpa tunai di Malaysia.

Dengan pilihan barang runcit, peralatan elektronik, makanan, produk kesihatan, tambah nilai telefon mudah alih dan banyak lagi, Raya Sempoi 2.0.2.0 merangkumi semua keperluan utama musim Raya.

Sebagai menyokong kerja-kerja amal, Touch ‘n Go eWallet juga telah mengaktifkan proses pembayaran zakat tanpa tunai yang mudah dan lancar untuk umat Islam di Selangor membayar Zakat Fitrah.

Tambahan lagi, pengguna Touch ‘n Go eWallet akan menikmati ‘Banyak’ promosi Raya dan Pulangan Tunai e-Baucar di samping mengetahui bahawa terdapat cara yang ‘Ekstra’ selamat (dan senang) untuk memindahkan dan menerima ‘Duit Raya’ walaupun hanya berada di rumah.

Disebabkan keperluan transaksi tanpa tunai pada masa kini, ciri Pindahan Duit Raya adalah jawapan terbaik untuk memberi dan menerima ‘Duit Raya’ daripada orang tersayang, pada bila-bila masa, di mana sahaja mereka berada, secara selamat!

Touch ‘n Go eWallet Raya Sempoi 2.0.2.0 - semuanya #lebihbanyakekstra 6

Selain itu, selepas setiap pindahan ‘Duit Raya’ dilakukan, pengguna boleh menikmati ganjaran pulangan tunai sehingga RM300*!

Tambahan pula, pengguna juga boleh terus menikmati Pulangan Tunai e-Baucar dengan MyRewards oleh Touch ‘n Go eWallet setiap kali melakukan transaksi menggunakan aplikasi.

Sekarang, dengan begitu banyak kedai serbaneka terkemuka kini berada dalam satu ekosistem, Touch ‘n Go eWallet kini mengalu-alukan Family Mart sebahagian daripada rangkaiannya.

Sebagai rakan eWallet tempatan pertama untuk Family Mart di Malaysia, pelbagai promosi menanti para pembeli pada musim Raya ini.

Video Raya Touch ‘n Go eWallet Raya Sempoi 2.0.2.0 iaitu Dikir Sempoi memaparkan memaparkan ciri popular budaya Melayu iaitu dikir barat yang disatukan dengan rap moden dan memikat oleh pemuzik tempatan dan tentunya, menonjolkan masa depan dunia tanpa tunai!

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Touch ‘n Go eWallet Raya Sempoi 2.0.2.0 yang eksklusif dan untuk maklumat mengenai promosi terbaru yang tersedia, sila layari: -Laman Web di SINI

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.