Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Wiko Ufeel Prime kini dijual pada harga RM899: Anda boleh memiliki telefon pintar 4GB RAM ini dalam masa terhad pada HARGA di bawah RM500*!

Wiko Ufeel Prime offerWiko Ufeel Prime kini dijual pada harga RM899: Anda boleh memiliki telefon pintar 4GB RAM ini dalam masa terhad pada HARGA di bawah RM500*!

Wiko Malaysia kini sedang mengadakan promosi hebat di Plaza Low Yat Kuala Lumpur. Dalam masa yang terhad ini, anda boleh menerima diskaun sebanyak 50% atas pembelian telefon pintar Wiko kedua anda.

Di samping itu, anda juga berpeluang untuk mendapatkan Hadiah istimewa melalui cabutan bertuah selepas anda membeli telefon pintar ketika roadshow Wiko ini.

Wiko Ufeel Prime hadir dengan skrin 5 inci paparan IPS HD penuh, dijana oleh pemproses Snapdragon lapan teras serta memori 4GB RAM dan storan 32GB yang boleh diperluaskan sehingga 64 GB.

Untuk rakaman gambar, ia menggunakan kamera belakang 13MP dan kamera depan 8MP dengan sokongan LED flash.

Wiko Ufeel Prime ini turut menawarkan bateri bersaiz 3,000mAh dan menjalankan Wiko UI berasaskan Android 6.0 Marshmallow.

Jika anda ingin membeli Wiko Ufeel Prime ini, jangan terlepas peluang keemasan ini untuk mendapatkannya pada harga paling rendah yang pernah ditawarkan oleh Wiko Malaysia!

SUMBER

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.