Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Skrin Ultra Besar Hisense Meningkatkan Pengalaman Gaming ke Tahap Baharu di IFA 2024

Skrin Ultra Besar Hisense Meningkatkan Pengalaman Gaming ke Tahap Baharu di IFA 2024 1

Skrin Ultra Besar Hisense Meningkatkan Pengalaman Gaming ke Tahap Baharu di IFA 2024 2

Hisense, peneraju global dalam peralatan rumah dan elektronik pengguna, telah meningkatkan tahap di IFA 2024, pameran perdagangan elektronik pengguna terbesar di Eropah. Di bawah tema “The Scenario-driven Future of Tech”, Hisense mempamerkan paparan skrin besar yang inovatif dan perkongsian mempertingkatkan permainan dengan Black Myth: Wukong dan produk yang diperakui Xbox.

Skrin Ultra Besar Hisense Meningkatkan Pengalaman Gaming ke Tahap Baharu di IFA 2024 3

Black Myth: Wukong Memikat Pemain di Zon Pengalaman Mengasyikkan Hisense

Black Myth: Wukong  memikat pemain dengan mitologi Cina yang mendalam. Sebagai rakan kongsi global rasmi, Hisense menyampaikan pengembaraan epik kepada peminat permainan di IFA, dengan zon pengalaman berdedikasi yang menyelami pelawat ke dalam dunia “Journey to the West.”

TV 100-inci Hisense menghidupkan dunia Black Myth: Wukong, dengan warna-warna cerah dan aksi resolusi 4K yang menakjubkan, dengan TV Hisense U7 dan E7 PRO yang disyorkan secara rasmi oleh permainan, menawarkan permainan yang mengasyikkan melalui ciri termasuk 144Hz Game Mode PRO dan Quantum Warna Titik.

Dengan mod gambar Black Myth: Wukong yang direka khusus untuk permainan, TV Hisense U7 dan E7 PRO memberikan kualiti imej yang luar biasa dengan HDR yang dipertingkat, penentukuran warna yang tepat dan perincian gelap yang dipertingkatkan. Bes dalam dan teknologi audio Dolby yang mengasyikkan, disepadukan ke dalam subwufer terbina dalam, mendebarkan dengan pengalaman audio-visual yang menakjubkan.

Skrin Ultra Besar Hisense Meningkatkan Pengalaman Gaming ke Tahap Baharu di IFA 2024 4

Pengalaman Permainan Skrin Besar dengan Projektor Laser Premium Hisense ‘Direka untuk Xbox’

TV skrin besar Hisense menawarkan pengalaman permainan yang tiada tandingan kepada khalayak IFA 2024. Hisense bekerjasama dengan Xbox awal tahun ini untuk meningkatkan pengalaman permainan dan hiburan di rumah dengan teknologi paparan laser termaju.

Hisense Laser Cinema PX3-PRO, projektor Ultra Short Throw ‘Designed for Xbox’ pertama, menetapkan standard baharu untuk permainan yang mendalam. Paparan 4K yang boleh disesuaikan, dengan saiz unjuran super besar 80-dalam hingga 150-dalam, diperakui untuk Dolby Vision dan IMAX Enhanced, memberikan visual yang menakjubkan. Kadar penyegaran tinggi sehingga HSR240 memastikan permainan yang lancar, sesuai untuk tajuk aksi pantas. Ciri lanjutan, termasuk teknologi MEMC dan Mod Kependaman Auto-Rendah, memberikan prestasi lancar dan bebas lag dalam meningkatkan sesi permainan.

Hisense juga mempamerkan 4K Laser Smart Mini Projector C2 Ultra, baru-baru ini disahkan XBox berikutan pensijilan “Designed for Xbox” Hisense Laser Cinema PX3-PRO pada bulan Julai.

Pengunjung tenggelam dalam dunia pengembaraan, dengan C2 Ultra memberikan pengalaman unjuran yang serba boleh, menjangkau antara 65 hingga 300 inci, dengan nisbah kecerahan dan kontras yang tinggi memastikan imej yang menakjubkan, walaupun dalam persekitaran yang terang.

Skrin Ultra Besar Hisense Meningkatkan Pengalaman Gaming ke Tahap Baharu di IFA 2024 5

C2 Ultra menampilkan Mod Kependaman Rendah Auto dan teknologi MEMC untuk permainan yang lancar, dengan kadar segar semula sehingga 240 bingkai yang memberikan imej yang jelas dengan jelas. Projektor mini Laser tiga warna tulen termaju Hisense membawa kualiti imej peringkat seterusnya. Gamut warna ultra-tinggi 110% BT.2020 dan pensijilan IMAX Enhanced dan Dolby Vision memberikan pengalaman sinematik dengan cerah dan hitam yang luar biasa. Unjuran sehingga 300 inci menyokong permainan skrin belah, sesuai untuk keseronokan berbilang pemain.

Skrin Ultra Besar Hisense Meningkatkan Pengalaman Gaming ke Tahap Baharu di IFA 2024 6

Hisense juga mengembangkan tawarannya untuk memenuhi keperluan hiburan keluarga yang pelbagai dengan pengenalan siri TV ULED X dan Canvas di IFA 2024

Hisense ULED X Mini LED 110-inci UX ialah karya sinematik, melangkaui sempadan televisyen tradisional. Teknologi Mini-LED X Revolusioner, dengan lebih 40,000 zon peredupan tempatan dan kecerahan puncak sehingga 10,000 nits, memberikan tahap kontras dan paparan profesional yang unik. Enjin X Hi-View proprietari Hisense, cipset AI yang berkuasa, menyediakan pemprosesan masa nyata yang tiada tandingan untuk setiap adegan. Paparan X Dinamik memberikan kualiti imej yang jelas pada mana-mana sudut dan dalam sebarang keadaan cahaya, malam atau siang.

Teknologi Quantum Dot Color mencipta tontonan visual, menyelami penonton dalam dunia warna dan kejelasan, manakala sistem bunyi CineStage X Surround dengan saluran 4.2.2 menyampaikan landskap audio berbilang dimensi yang menyelubungi penonton, mewujudkan pengalaman hiburan yang benar-benar mengasyikkan.

Hisense Canvas TV 65-inci S7 ialah gabungan seni dan teknologi yang menawan. Mod Seninya mengubah TV menjadi galeri seni peribadi menggunakan ratusan karya seni percuma, dengan Paparan Hi-Matte anti-silau dan pelekap di dinding yang anggun memberikan kesan skrin bertekstur seperti kanvas. Pelanggan boleh memilih daripada Bingkai StyleSwap berwarna untuk pilihan penyesuaian mereka.

Komitmen Hisense terhadap teknologi dipacu senario secara konsisten meletakkan keperluan pengguna pada terasnya, dalam menawarkan produk TV yang lebih pintar dan lebih memfokuskan pengguna untuk hiburan di rumah.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.