Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Aplikasi ZCITY bakal menawarkan AI chatbot dengan integrasi ChatGPT

Aplikasi ZCITY bakal menawarkan AI chatbot dengan integrasi ChatGPT 1

 

ZCITY chatGPT

Treasure Global Inc, sebuah syarikat teknologi inovatif yang menumpukan pada penyediaan penyelesaian yang lancar untuk keperluan gaya hidup, hari ini mengumumkan penyepaduan Artificial Intelligence (“AI”) dengan bot sembang mesra pengguna yang dikuasakan oleh enjin analisis data Treasure Global dan ChatGPT ke dalam aplikasi ZCITY .

Dengan ciri chatbot, pengguna ZCITY akan dapat bertanya soalan untuk cadangan restoran, membeli-belah dan banyak lagi dengan menggunakan enjin teknologi berkuasa AI termajunya, Treasure Global akan menjalankan penyusunan data yang komprehensif dan analisis tingkah laku pengguna melalui semakan corak perbelanjaan pengguna, termasuk resit yang diimbas.

Aplikasi ZCITY bakal menawarkan AI chatbot dengan integrasi ChatGPT 2

Dengan data yang dikumpul dan dipelajari, chatbot akan dapat memberikan pengesyoran lanjutan berdasarkan profil individu pengguna.

Begitu juga, peniaga akan dapat memanfaatkan data yang dikumpul dalam ZCITY mengenai corak dan citarasa perbelanjaan pelanggan, membolehkan mereka menyesuaikan program pemasaran dan pengiklanan. Ia kemudian akan menyesuaikan pengalaman individu untuk setiap pengguna dan memberikan cerapan berharga kepada pedagang, meningkatkan ketepatan dan keberkesanan interaksi aplikasi.

Ini akan membantu peniaga dalam membangunkan kempen pemasaran dengan lebih cekap berdasarkan kumpulan pengguna yang lebih disasarkan.

Selain itu, Treasure Global juga akan meningkatkan pengumpulan datanya yang akan memberikan anda maklumat yang diperlukan untuk terus membangunkan fungsi baharu dan dipertingkatkan.

https://youtu.be/zx93Lp2T6Ls

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.