Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 – RM 4,599

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 1

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 2

Susulan kejayaan pelancaran HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci serba baharu baru-baru ini, rakyat Malaysia tidak sabar-sabar untuk mendapatkan tablet berkuasa yang ditetapkan untuk menambah baik cara pelanggan mendekati kehidupan seharian mereka.

Sama ada anda mengimbangi komitmen kerja, tugasan sekolah atau projek kreatif, peranti canggih ini ada di sini untuk membantu anda mencapai lebih banyak perkara dengan mudah. HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci bukan sekadar tablet—ia direka untuk memberikan pengalaman “Lebih Daripada PC”. Dengan inovasi ini, Huawei menyasarkan untuk menjadikan tablet sebagai pengganti yang berdaya maju untuk komputer tradisional.

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 3

Mentakrifkan semula Multitasking dengan  Pengalaman Lebih baik dari PC

Memandangkan rakyat Malaysia menerajui gaya hidup yang semakin pantas dan berbilang tugas, HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci menawarkan peralihan yang lancar antara tugas. Bayangkan diri anda sedang mengedit video untuk tugasan kelas semasa menjalankan penyelidikan untuk projek—semuanya pada satu peranti atau mengendalikan e-mel kerja semasa perjalanan harian anda, dengan mudah beralih kepada merangka pembentangan untuk mesyuarat besar anda yang seterusnya.

HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci membawakan pengalaman seperti PC ke mana sahaja anda pergi, namun mengekalkan kemudahalihan dan kemudahan yang anda perlukan untuk kekal produktif semasa bergerak.

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 4

Membuka Kunci Produktiviti Lancar di Hujung Jari Anda

Papan Kekunci HUAWEI Glide direka untuk menangani isu tablet biasa, seperti ketiadaan ruamg storan dan pengecasan stylus khusus.

Reka bentuk inovatifnya termasuk storan stylus & papan kekunci 2-dalam-1 untuk HUAWEI M-Pencil 3rd Gen, yang secara automatik tersambung dengan tablet dan mengecas semasa disimpan, memastikan ia sentiasa bersedia untuk digunakan, walaupun selepas tempoh tidak aktif berpanjangan. Ini menghapuskan kerumitan mengurus aksesori stylus yang berasingan dan menghalang pengurangan kuasa apabila paling diperlukan.

Selain itu, papan Kekunci Glide juga meningkatkan aliran kerja dengan ciri pelarasan fleksibelnya, sesuai untuk tugas menaip dan kreatif. Apabila menggunakan tablet untuk melukis, papan kekunci kekal ditinggikan di atas pad sentuh, memberikan kestabilan tanpa mengganggu gerak isyarat atau pukulan. Dihasilkan daripada bahan yang menenangkan kulit, ia dibina untuk menahan pemakaian harian, termasuk tumpahan daripada teh, kopi, atau juga minyak masak, menjadikannya tahan lama dan selesa untuk kegunaan harian.

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 5

Mengubah Tugasan Harian kepada Kecemerlangan Tanpa Usaha

HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci membawa produktiviti ke tahap baharu dengan Pejabat WPS Tahap PC, menawarkan UI seperti PC dan alatan penyuntingan yang berkuasa.

Pengguna boleh beralih dengan lancar dari PC ke tablet tanpa perlu melaraskan tabiat kerja mereka, terima kasih kepada reka bentuk menu yang intuitif. Ciri lanjutan, seperti sisipan video dalam Pembentangan, Jadual Pangsi dalam Hamparan dan pengepala dan pengaki tersuai dalam Penulis, memperkemas aliran kerja dan menjadikan pengurusan tugas yang kompleks lebih cekap.

Sama ada anda seorang pelajar yang mengusahakan laporan terperinci atau mengendalikan pembentangan profesional, HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci memastikan pengalaman yang lancar dan cekap dengan semua alatan yang diperlukan untuk mencipta dokumen berkualiti profesional.

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 6

Paparan Tandem OLED PaperMatte.

HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci menampilkan paparan Tandem OLED PaperMatte yang menakjubkan dengan kecerahan maksima mencecah 2000 nits, memberikan warna-warna terang dan kejelasan yang tajam untuk penstriman, pembacaan dan pembentangan.

Teknologi penyusunan piksel tahap nano yang canggih memanjangkan jangka hayat paparan tiga kali ganda, manakala lapisan pengasingan piksel mengoptimumkan kecekapan kuasa sebanyak 33%, memastikan visual yang jelas walaupun dalam cahaya matahari yang terang.

Selain itu, panel ini juga memiliki nisbah kontras ultra-tinggi 2,000,000:1, resolusi 2.8K, dan nisbah skrin-ke-badan 92% yang mengagumkan berkat bezel 4.6mm ultra-sempit, paparan memberikan pengalaman yang mengasyikkan. Kadar penyegaran 144Hz dan kadar pensampelan sentuhan 480Hz memastikan prestasi lancar untuk melukis, menyemak imbas dan membaca.

Direka untuk mobiliti, HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci yang ringan dan tahan lama sangat sesuai untuk kuliah, sesi sumbangsaran dan mesyuarat. Selain itu, PaperMattechnologynya mengurangkan silau dan meningkatkan keselesaan mata, memperoleh Pensijilan Prestasi Premium 2.0 Kelesuan Visual Rendah SGS. Tersedia dalam Emas Premium yang canggih, tablet ini mempunyai penutup belakang Golden Silk yang unik, menetapkan standard baharu dalam reka bentuk tablet.

Aplikasi GoPaint, yang dibangunkan oleh Huawei, telah mendapat pujian untuk rangkaian berus dan alatannya yang luas, menawarkan pengguna fleksibiliti kreatif yang ketara.

Dengan pelancaran HUAWEI MatePadPro 12.2-inci, aplikasi itu memperkenalkan Berus Bendalir baharu, yang meniru gabungan semula jadi pigmen seperti dakwat dan cat air, menyesuaikan kesannya kepada tekstur kanvas untuk aktiviti seperti lukisan dan kaligrafi.

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 7

Pertandingan lukisan digital GoPaint

Bagi meraikan pelancaran ini, Huawei telah mengumumkan pertandingan GoPaint Malaysia Creating Activity 2024, pertandingan seni digital kebangsaan yang berlangsung dari 12 Oktober hingga 31 Disember 2024. Para peserta boleh mempamerkan kreativiti mereka dalam kategori seperti Seni Sci-fi, Rekaan Fesyen dan Batik, dengan pemenang menerima HUAWEI Watch GT5 terbaharu.

Dilengkapi dengan teknologi termaju, HUAWEI MatePad Pro 12.2  ialah peranti yang sesuai untuk artis yang ingin mengekspresikan diri mereka melalui seni digital.

Nikmati Pengalaman Melebihi PC dengan HUAWEI MatePad Pro 12.2 - RM 4,599 8

Tawaran Jualan Eksklusif

Dari 12 Oktober hingga 11 November 2024, pelanggan yang membeli HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci (Premium Gold), berharga RM4,599, akan menikmati  hadiah eksklusif bernilai RM2,546. Tawaran luar biasa ini termasuk Papan Kekunci HUAWEI Glide, HUAWEI M-Pencil 3rd Gen, HUAWEI Sound Joy dan HUAWEI Bluetooth Mouse.

Selain itu, mereka yang membeli dalam talian juga akan menerima baucar tunai tambahan bernilai sehingga RM300. Untuk membuat pesanan anda, lawati mana-mana   HUAWEI Experience Store, Laman rasmi HUAWEI  Malaysia, HUAWEI Official Store di Shopee, atauHUAWEI Flagship Store di Lazada.

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.