Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Level Infinite perkenal senarai permainan pada pameran Into the Infinite di gamescom 2024

Level Infinite perkenal senarai permainan pada pameran Into the Infinite di gamescom 2024 1

Level Infinite perkenal senarai permainan pada pameran Into the Infinite di gamescom 2024 2

Level Infinite hari ini berkongsi maklumat penglibatan mereka di gamescom 2024 yang akan diadakan tidak lama lagi. Tahun ini, Into the Infinite: A Level Infinite Showcase kembali menampilkan pelbagai kemas kini eksklusif dan baharu daripada Level Infinite dan Studio Rakan Kongsi Global Tencent, termasuk daripada Dune: Awakening, Exoborne, Soulframe, Warframe dan lebih 10 permainan lain merentasi pelbagai platform.

Into the Infinite akan disiarkan di saluran Twitch dan YouTube Level Infinite pada jam 1 pagi (GMT+8), Khamis, 22 Ogos 2024. Pemain boleh mengikuti saluran media sosial Level Infinite untuk maklumat lanjut mengenai pameran tersebut.

Ruang pameran Level Infinite di Dewan 6 pasti menarik semua pengunjung yang menghadiri gamescom pada 21-25 Ogos ini. Bersama studio rakan kongsi globalnya, pelbagai pilihan permainan boleh dimainkan dan aktiviti berkaitan permainan akan disediakan, merangkumi pelbagai genre dengan pengalaman permainan asli merentas pelbagai platform.

Level Infinite perkenal senarai permainan pada pameran Into the Infinite di gamescom 2024 3

Peserta di ruang pameran Level Infinite di Dewan 06.1 C071/A070:

DEATHSPRINT 66

Pengunjung boleh mengambil bahagian dalam rancangan TV futuristik DEATHSPRINT 66, yang dibangunkan oleh Sumo Digital dan diterbitkan oleh Secret Mode. DEATHSPRINT 66 mendefinisikan semula perlumbaan arked, menggabungkan perlumbaan berjalan kaki berkelajuan tinggi dengan tetapan dystopian dan halangan yang boleh membawa maut. Dalam perlumbaan 8-pemain-PvP yang mendebarkan, peserta perlu melancarkan halaju, menolak sempadan diri dan menuntut kemenangan mereka.

Untuk maklumat lanjut, sila layari: https://deathsprint66.com/

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.