Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Kohai Infiniti Esports Super App jalin kerjasama strategik dengan Moonton Indonesia

Kohai Infiniti Esport Super App, perintis dalam industri Esports yang menghubungkan pemain esports di seluruh Asia Tenggara, Mengumumkan Perkongsian Strategik dengan Moonton Indonesia, Penerbit permainan Mobile Legends: Bang Bang (MLBB) dalam kejohanan Mobile Legends Development League (MDL) .

Kerjasama ini bertujuan untuk merevolusikan permainan esport di Indonesia melalui platform yang inovatif. Platform ini akan membantu pemain dalam menghubungkan, membina komuniti dan bersaing di peringkat serantau ke antarabangsa sambil mengambil bahagian dalam Pertandingan Main-Main Mobile Legends Development League (MDL).

Dengan menyepadukan aplikasi Kohai Infiniti, yang direka untuk mengukuhkan penglibatan komuniti pemain, pemain boleh mempamerkan kemahiran mereka dan mengambil bahagian dalam kejohanan mingguan. Aplikasi Kohai Infiniti membolehkan pemain dari pelbagai tahap kemahiran berkembang daripada “beginner kepada pro”. Aplikasi ini bertujuan untuk memenuhi bukan sahaja kepada pemain yang kompetitif dan profesional tetapi juga kepada pemain kasual, yang boleh menyertai dan bersaing di Arena Pertempuran Kohai Infiniti.

Kerjasama antara Kohai Infiniti dan Moonton Indonesia menggabungkan kekuatan dan semangat yang dikongsi bersama untuk menyampaikan pengalaman menarik untuk peminat MLBB di Indonesia. Kerjasama ini juga membolehkan pemain untuk berhubung dan bersaing dengan pemain di Malaysia, bertujuan untuk memupuk pertumbuhan di seluruh rantau Asia Tenggara (SEA).

Kohai Infiniti dan Moonton Indonesia bersedia untuk memberi impak yang ketara kepada dunia esport di Indonesia dan rantau SEA. Dengan pasaran esports Indonesia yang bernilai $800 juta, kami optimis Kolaborasi Strategik ini boleh menghasilkan pertumbuhan 8-12% setiap tahun dalam tempoh 2-4 tahun akan datang. Matlamatnya adalah untuk mendapatkan bahagian pasaran sebanyak 5-10%. MLBB, dengan ratusan juta pengguna aktif bulanan, mempunyai potensi pertumbuhan dalam segmen pemain yang kompetitif. Dengan kerjasama ini, kami menyasarkan pertumbuhan 10-20% pada tahun-tahun akan datang.

Pelan strategik daripada Kohai Infiniti sedang dijalankan untuk membangunkan apl yang disasarkan kepada Pemain Kasual, yang membentuk 50-60% daripada pengguna permainan. Kohai Infiniti sedang berbincang dengan Moonton Indonesia untuk meluaskan jangkauan mereka ke wilayah seperti Filipina, Singapura, Kemboja, Thailand dan Vietnam. Matlamatnya adalah untuk mempamerkan bakat Indonesia dan menggalakkan pemerolehan dan pertukaran pemain serantau. Langkah ini akan menyumbang dengan ketara kepada pertumbuhan Kohai Infiniti dan mempercepatkan pembangunan pemain di Indonesia.

Aplikasi Kohai Infiniti menawarkan pelbagai ciri menarik untuk pemain. Satu ciri yang menonjol ialah Combat Arena, di mana pengguna boleh mengambil bahagian & bersaing dalam Papan Pendahulu mingguan. Pasukan terbaik akan mendapat peluang untuk bersaing di Kohai Infiniti Combat Arena Invitational (KCAI), menentang pemain Kohai di Malaysia.

Selain itu, Kejohanan Kohai Infiniti Championship (KIC) Musim 1 Akhir yang dinanti-nantikan sedang berlangsung. Juara kejohanan akan menerima slot dalam MDL PLAY-IN. Sementara itu, 4 pasukan terbaik akan dijemput terus ke kejohanan KOHAI SEA CHAMPIONSHIP (KSC) yang berlangsung dari 1-4 Jun 2023 bersama pasukan MPL dari Indonesia, Malaysia, Kemboja & Filipina.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.