Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi 1

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi 2

Infinix secara rasminya telah mengumumkan pelancaran Infinix NOTE 40 Series Racing Edition, yang dihasilkan dengan kerjasama BMW Group Designworks yang melibatkan rekaan warna , bahan dan kemasan (CMF) panel belakang telefon pintar ini.

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi 3

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition ini menerapkan intipati kepantasan dan legenda dengan reka bentuk panel belakang yang unik dan UI tersuai. Direka untuk peminat teknologi muda, ia menawarkan prestasi tinggi dan mencerminkan minat untuk perlumbaan. Ini merupakan kerjasama kedua antara  Infinix dan BMW Group Designworks.

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi 4

Selain itu, NOTE 40 Series Racing Edition menampilkan reka bentuk Wings of Speed ​​yang eksklusif, menambah perincian yang kaya pada telefon. Percetakan pemindahan UV lanjutan mencipta garisan licin dan diperkemas yang mengalir merentasi peranti, membentuk rabung kecil yang meningkatkan cengkaman dan berinteraksi dengan cahaya untuk menghasilkan bayang-bayang unik.

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi 5

Seterusnya, bahan komposit premium memberikan kemasan berkilat pada telefon sambil memastikan ia ringan. Kemasan perak dengan kilauan logam meningkatkan rasa ringan. Ianya juga disertakan dengan wallpaper dan UI eksklusif, yang diilhamkan oleh tenaga litar lumba. Garisan dinamik, simbol perlumbaan dan motif tiga warna bergabung untuk mencerminkan rentak kilat sesuatu perlumbaan.

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi 6

NOTE 40 Series Racing Edition akan ditawarkan bagi semua model NOTE 40 yang termasuk model NOTE 40 Pro+ 5G, NOTE 40 Pro 5G, NOTE 40 Pro, NOTE 40 5G dan NOTE 40.

Infinix NOTE 40 Series Racing Edition dengan kerjasama BMW Group Designworks kini rasmi 7

Akhir sekali, Infinix NOTE 40 Series Racing Edition yang akan ditawarkan di pasaran Malaysia tidak lama lagi.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.