Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

JustMarkets melancarkan Promo Hari Ulang Tahun dengan hadiah bernilai $120,000

JustMarkets melancarkan Promo Hari Ulang Tahun dengan hadiah bernilai $120,000

Kuala Lumpur, 27 Mei 2024 – Broker yang diiktiraf di peringkat antarabangsa, JustMarkets sedang meraikan hari ulang tahun yang ke-12 dengan melancarkan promo hari ulang tahun #IloveJustMarkets, ia mengalu-alukan pedagang untuk menyertai. JustMarkets menyediakan pangkalan klien yang pelbagai dan meluas, memberi pelbagai jenis produk perdagangan dan pilihan akaun. Promosi ini adalah satu tanda “Terima kasih” daripada kumpulan JustMarkets kepada komuniti perdagangannya yang telah membina kepercayaan dan terus berkembang sepanjang tempoh 12 tahun bersama-sama. Hadiah menarik bernilai $120,000 akan dikongsikan antara komuniti pedagang JustMarkets.

Cara Menyertai

Pedagang dan pelabur yang berminat untuk menyertai kempen hari ulang tahun #iLoveJustMarkets mesti memenuhi beberapa syarat. Peserta mesti berdaftar di JustMarkets dan mempunyai akaun perdagangan aktif dengan sekurang-kurangnya satu lot telah didagangkan. Rakan kongsi JustMarkets aktif yang telah merujuk sekurang-kurangnya satu klien juga dialu-alukan untuk menyertai.

Untuk menyertai promo #iLoveJustMarkets, peserta hendaklah mengikut syarikat di media sosial dan berkongsi kisah perdagangan atau pengalaman mereka bersama JustMarkets di platform seperti Facebook, Twitter, TikTok, atau Instagram menggunakan tanda pagar #iloveJustMarkets. Ikut JustMarkets, tag akaun rasmi kami dalam kiriman anda dan hantar pautan melalui borang yang disediakan untuk diambil kira dalam memenangi hadiah.

Ganjaran Kerana Berkongsi Pengalaman Anda

Promo Hari Ulang Tahun #IloveJustMarkets memberi ganjaran kepada penglibatan dan kreativiti anda dalam berkongsi kisah dan pengalaman perdagangan yang menarik bersama JustMarkets. 4,000 peserta pertama masing-masing akan menerima kod promo perdagangan bernilai $30.  Kumpulan JustMarkets juga akan memilih 10 kisah yang paling menarik dan menusuk kalbu daripada pedagang-pedagang yang dipilih secara khusus bagi menonjolkan sambutan hari ulang tahun kami untuk memberikan mereka hadiah tunai hebat bernilai $120.

Promo ini adalah satu penghormatan di atas daya tahan dan pertumbuhan komuniti perdagangan kami selama lebih sedekad. Ia menawarkan satu platform kepada semua orang untuk berkongsi strategi mereka, kemenangan dan pengalaman belajar. Ia satu peluang yang hebat untuk melibatkan diri dengan komuniti pedagang yang luas, menarik inspirasi, dan menambah suara anda dalam koleksi kisah perdagangan kami yang banyak. 

Layari laman web JustMarkets untuk butiran lanjut mengenai Terma & syarat dan cara anda boleh menjadi sebahagian daripada Promo #IloveJustMarkets. Sertai kami dalam menandakan pencapaian ini dengan kisah-kisah yang menerapkan semangat dan kesungguhan pedagang-pedagang di seluruh dunia.

Layari JustMarkets atau ikut saluran media sosial miliknya Telegram | (X) Twitter | Instagram | Linkedin | Facebook 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.