Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Galaxy A Series – Teman AWESOME anda with Isomniacks

Samsung Galaxy A Series pada tahun ini boleh dikatakan sebagai antara telefon pintar Galaxy A Series yang paling menyeluruh  termasuk dari segi kualiti rekaan dan keselamatan.

Produk hero Galaxy A Series tahun ini adalah Galaxy A55 5G yang bukan hanya tampil segak malah turut membawakan beberapa ciri premium yang kebiasaanya hanya ditawarkan pada telefon pintar kelas flagship.

Galaxy A55 5G bersedia untuk anda

Mencari peranti yang tahan lasak? Samsung Galaxy A55 5G tampil dengan bingkai logam aluminium anggunnya yang memancarkan kelasnya tersendiri sambil memberikan ketahanan luar biasa, Samsung Galaxy A55 5G juga dilindungi oleh Gorilla Glass Victus+ yang teguh yang memastikan tahan lasak terhadap jatuhan dan lusuh harian.

Mencari keselamatan yang terbaik? Komitmen Samsung terhadap keselamatan data dikukuhkan dengan penawaran Samsung Knox ke dalam Siri Galaxy A. Ciri keselamatan gred pertahanan ini mengukuhkan ketersambungan dan melindungi maklumat sensitif, menjamin keyakinan anda dengan mengekalkan privasi anda tepat seperti yang sepatutnya dilindungi dengan garang dan boleh dipercayai.

Aku Di Sini, Teman Awesomemu jika anda berpendapat  Samsung Galaxy A Series mempunyai hampir semua yang anda perlukan untuk menjadikan hidup anda lebih besar, lebih baik dan hebat, tunggu anda lihat dan dengar apa lagi yang tersedia untuk anda.

Malam ini dan selamanya,

Aku dan dirimu akan bersama,

Walau kita tidak boleh bertemu,

Aku di sini teman baikmu

Samsung Malaysia Electronics telah bekerjasama dengan Insomniacks untuk menyanyikan serenade manis dengan kekuatan persahabatan yang tidak tergoyahkan yang menampilkan single hit terbaru mereka ‘Teman’. Dengan lirik yang menyatakan komitmen yang kuat terhadap kesetiaan dan sokongan untuk pasangan, tiada gandingan muzik yang lebih baik untuk meraikan kebolehpercayaan dan keteguhan yang dibawa oleh  Samsung Galaxy A Series kepada kehidupan anda.

Lebih Awesome, Lebih Menang

Jika anda belum tahu, Samsung Malaysia Electronics memberi anda peluang untuk meraikan menjadi hebat dengan “Lebih Awesome, Lebih Menang!” peraduan giveaway Galaxy A Series yang menawarkan hadiah bernilai sehingga RM 1,000,000 termasuk motosikal Yamaha Y15ZR serba baharu, tablet Samsung Galaxy Tab S9 FE atau fon telinga Samsung Galaxy Buds FE.

Penyertaan adalah cepat dan mudah. Hanya beli mana-mana model siri Galaxy A05, A15, A25, A35 dan A55 dan ikuti langkah berikut:

* Log masuk ke Aplikasi Samsung Members: Ahli sedia ada boleh log masuk, manakala ahli baharu boleh memuat turun aplikasi dan membuat akaun Samsung untuk bermula.

* Setuju dengan Terma dan Syarat: Setelah log masuk, bersetuju dengan Terma dan Syarat peraduan.

* Jawab Soalan: Kongsi “Apakah yang anda suka tentang siri Samsung Galaxy A?“, dan hantarkan penyertaan anda untuk peluang menang!

Untuk maklumat lanjut tentang siri Galaxy A55 5G, lawati:

https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a55-5g-awesome-iceblue-256gb-sm-a556elbdxme/ 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.