Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Malaysia umum promosi Hari Ibu bagi Galaxy Watch6 dan Watch5 Series

Sempena Hari Ibu yang bakal tiba, tunjukkan penghargaan anda untuk wanita paling penting dalam hidup anda dengan hadiah yang merangkumi kesihatan dan penjagaan seperti Samsung Galaxy Watch6 Series.

Pada teras siri Galaxy Watch6, terletak keupayaan pemantauan kesihatan termajunya. Ia menawarkan penjejakan masa nyata bagi metrik kesihatan penting seperti kadar denyutan jantung, tekanan darah dan kualiti tidur.

Dengan cerapan dan makluman yang diperibadikan, orang yang anda sayangi boleh terus mendapat maklumat tentang status kesihatan mereka dan mengambil langkah proaktif ke arah gaya hidup yang lebih sihat.

Semakin meningkat usia, kita lebih mudah terdedah kepada proses penuaan semula jadi dan cabaran penyakit seperti diabetes, berat badan berlebihan, hipertensi dan demensia.

Untuk menua secara sihat, mempunyai alat yang berguna untuk memantau metrik kesihatan utama kami sepanjang hari adalah penting, itulah sebabnya Galaxy Watch6 sangat berguna. Maklumat tersebut akan direkodkan dalam Samsung Health dan data sejarah akan berguna untuk perundingan perubatan seterusnya.

Apakah cara yang lebih baik untuk menghormati wanita istimewa dalam hidup anda selain dengan memberi mereka hadiah yang berkait dengan kesihatan? Sama ada dia sudah bersara, suri rumah, profesional yang sibuk atau peminat kecergasan, siri Galaxy Watch6 ialah teman yang sesuai untuk menemani setiap langkahnya ke arah penuaan yang sihat.

Promosi Hari Ibu

Bersedia untuk mengejutkan ibu anda tahun ini dengan hadiah yang bermakna untuk menunjukkan kepadanya betapa anda mengambil berat.

Lawati Samsung Experience Store yang terpilih pada 10 – 12 Mei 2024 untuk promosi Hari Ibu khas, di mana kami menawarkan pemeriksaan kesihatan percuma dengan profesional penjagaan kesihatan berlesen.

Hadiah percuma yang menarik tersedia untuk direbut setelah selesai pemeriksaan kesihatan. Jangan lepaskan peluang hebat ini untuk mengetahui lebih lanjut tentang siri Galaxy Watch6 dan cara ia boleh membantu anda memahami kesihatan dan kesejahteraan diri anda dengan lebih baik.

Kunjungi Samsung Experience Store yang terpilih :

• Exchange TRX Mall

• The Gardens Mall

• 1 Utama Shopping Mall

• Pusat Beli-belah Sunway Pyramid

• KLCC

Promosi yang sedang berlangsung :

• Beli siri Galaxy Watch6 dan dapatkan aksesori bernilai sehingga RM727 secara percuma, semuanya dibungkus dengan baik dalam kotak hadiah percuma.

• Beli Galaxy Watch5 Pro dan dapatkan Mesin OMRON BP percuma.

Tandakan kalendar anda dan bawa ibu anda ke Samsung Experience Store yang terpilih yang terdekat pada Hari Ibu ini!

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.